NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية شهوتي ادت الى انكساري - حتي الجزء الخامس 31/5/2024

اتاخرتي علينا لو سمحتي حاولي تنزلي كام جزء ورا بعض

اتاخرتي علينا لو سمحتي حاولي تنزلي كام جزء ورا بعض
غصب عني انا بردو ليا حياتي ومشغوله جدا

• عجبني
التفاعلات: MrOmar
قبل ما نبدأ حابه اعتذر لكل متابعين القصه...عن التأخير بس بجد غصب عني وفيه ظروف بتحكمني دايما مش ب ايدي....سامحوني ع التأخير بس ع اد ما اقدر بكتب ف القصه وبتعب فيها.....مش هطول عليكم بقا يلا نبدأ.................

عدا اسبوع على ابطالنا عادي ونادين بقت الدوخه عندها زايده ومبقتش تاكل....والبيروت اخرتها وماجيتش ف ميعادها بس كل ما امها تسألها مالك تقولها دا برد

تالا فضلت اسبوع على اعصابها مستنيه رساله مهند ومقالتش لاي مخلوق حاجه...ومكانتش بتنزل من البيت...قاعده ف اوضتها جالها رساله مسكت الفون بسرعه وكانت من مهند...كتبلها العنوان وتيجي الساعه 7 لوحدها وهوا هيعرفها في اي عشان موضوع حياه او موت

نادين اتصلت عليها وتالا مردتش لانها متدايقه من اللي بيحصل...ومش عارفه هيا داخله ع اي ولا في اي.... سمر عملت الغدا وتالا مرضيتش تاكل وقالت انها مالهاش نفس دلوقتي وهتنزل تقعد مع منار شويه....لبست تالا ونزلت وف طريقها للعنوان....

عند مهند....فارس نزل وجاسمين كانت موجوده معاه....

مهند: خلاص بقا فوكيها
جاسمين: انت ليك عين تبعتلي بعد اخر مره
مهند: لو عرفتي انا باعتلك ليه هتبوسيني
جاسمين: ليه بقا
مهند: تالا جايه وهنحقق حلمنا
جاسمين ب حقت وغل: بجد جايه
مهند: اه طبعا
جاسمين: طب ازاي واقنعتها ازاي
مهند: لا ازاي دي مالكيش دعوه بيها.... دلوقتي خليكي معايا اللي هيحصل كالآتي

تالا كانت خايفه جدا وكانت عاوزه تتصل ب حد يخلي بالو منها....مجاش في بالها غير حازم...بعتتلو انا رايحه ع العنوان دا اعمل حاجه مهمه نص ساعه وحصلني على هناك...عشان مش ضامنه هيحصلي اي...نص ساعه يا حازم **** يخليك..ومتتصلش عليا خالص

حازم شاف الرساله واتخض ااوي ومبقاش فاهم في اي...فضل يبعتلها رسايل بس هيا خلاص كانت وصلت....مشيت تقدم خطوه وترجعها تاني وخايفه تطلع....اتصلت على مهند

مهند: الو
تالا: اتفضل انزلي اتا تحت
مهند: بقولك اطلعي عشان دا موضوع مهم وع فكره جاسمين هنا اصلا اكيد مش هنقعد لوحدنا
تالا: هيا فين دي
جاسمين: اي يا توتا اطلعي بقا مش عارفه الاستاذ ظا جايبني ليه اصلا قال اي عشان متبقوش لوحدكم
تالا اطمنت شويه: ناشي انا طالعه اهو

طلعت تالا ومهند فتحلها ورحب بيها...وجاسمين سلمت عليها...ومهند طلب من جاسمين تعملهم عصير

دخلت جاسمين تعمل

تالا: خير في اي
مهند: تمام هدخل ف الموضوع على طول قبل جاسمين ما تيجي
تالا: ياريت عشان امشي
مهند: تعرفي ان عشيق نادين بنت خالتك يبقا فارس صاحبنا
تالا بذهول: نعم ايه الهبل دا ويعني اي عشيق دا صاحبها بس
مهند:ههههههههه دا متجوزين بس مافيش ورق😂😂 انتي غلبانه اوي يا تالا...وع فكره بيتجمعو هنا ف الاوضه اللي هناك دي
تالا مش مصدقه نفسها: يا نهار اسود...وهوا اكيد هيتجوزها طبعا صح
مهند: للاسف بيضحك عليها ومستحيل يتحوز واحده غلط معاها يا تالا
تالا: يالهوي عليكي يا نادين يالهوي...هوا فين الحقير داا
مهند: اهدي بس واحنا هنلاقي حل
تالا: حل طبعا هنلاقي حل طبعا لازم يتجوزها

دخلت جاسمين ب عصير اللمون

جاسمين:اي دا في اي مالك
مهند:مافيش اديلها اللمون يهدي اعصابها شويه
جاسمين: اتفضلي يا تالا
تالا اخدتو وشربتو لانها فعلا كانت محتاجه تهدا...وبدأ تحس ان اعصابها بتسيب ومش فاهمه مالها

تالا: انا..انا فيا اي مش حاسه ب نفسي ااه دماغي
مهند: مالك
تالا: دايخه اوي

وهووب نامت تالا....لان جاسمين حطيت ليها منوم...فضل مهند وجاسمين يهزوا فيها ومش بتتحرك...مهند ضحك ب شر وجاسمين غمزتلو...وشالها ودخلها الاوضه وقال ل جاسمين يلا صوري

وفجأة الباب كان بيترزع عليهم ومهند وجاسمين اتخضوا...

جاسمين:اي دا في اي
مهند: تلاقيه فارس الغبي روحي افتحيلو

راحت جاسمين تفتح وكان حازم... حازم زقها: فين تالا
جاسمين: ايه الهبل دا مين انت وتالا مين
حازم شدها من دراعها: بقولك فين تالا
جاسمين: ااي دراعي...الحقني يا مهند
حازم لما سمع اسمو افتكرو: انت فين يا مهند تعلالي
طلع مهند من الاوضه...: هوا في اي...انت مين وعاوز اي
مهند مسكو من التيشرت وضربو: فين تالا
مهند وفيه ددمم ع بوقو: ابعد ايدك عني يا حيواان

حازم شاف الاوضه اللي مهند طلع منها وفتحها وشاف تالا نايمه ومش دريانه ب حاجه جرا عليها: تالا حبيبتي قومي عشان خاطري عملوا فيكي اي قوومي يا تالا

جاسمين: واخده منوم اتفضل خودها وامشي
حازم راح عليها وضربها بالقلم: وحيات امي ل هوريكو ومش هسيبكوا ف حالكوا خافوا مني...

ودخل ع مهند ونزل فيه ضرب وقالوا ان الحكايه مخلصتش لسه.....حازم شال تللا على ايديه وطالع بيها من الشقه وفارس داخل: اي دا في اي...مالها تالا
حازم: انت تبعهم
فارس: تبع مين
حازم: ع العموم اشكالكم اتحفظت خلاص ومن دلوقتي ادعو تعدي ع خير وتالا تكون كويسه

ونزل حازم بيها ع المستشفى....وطلب ان اللي تكشف عليها دكتوره... والدكتوره دخلت وكشفت عليها وعملتلها تحليل واكتشفت انها واخده منوم مش هتقوم منو غير الصبح...فكر يعمل اي عشان اهلها ميقلقوش...وافتكر منار صاحبتها...فتح فون تالا واتصل على منار...

منار: اي يا توتا
حازم: انا حازم ابن خالت تالا
منار : اي دا...فين تالا
حازم: مافيش الموضوع طويل شويه بس انا عاوز منك خدمه
منار: في اي قلقتني تالا كويسه
حازم: ايوا كويسه..بس اسمعيني...اتصلي علي مامت تالا قوليلها ان تالا هتبات عندك ولو سألتك هيا مش كلمتها ليه قوليلها ف المطبخ بتعملنا اكل ومش فاضيه
منار: طب..طب تالا فيها اي ونبي طمني عليها
حازم: تقدري تكلمي مهند وتعرفي منو ...دلوقتي هقفل وانتي متنسيش دلوقتي تكلميها
منار: حاضر حاضر بس لو كنت تفهمني
حازم: سلام دلوقتي

فضل حازم جمبها مش سايبها وبقا يتأمل ملامحها وزعلان منها وعليها ف نفس الوقت بس مستنيها تفوق وتقولو حصل كدا ازاي....ومنار اتصلت على شمر وقالتلها وسمر وافقت ومسألتش حتى تالا فين عشان يقضوا ليله حلوه مع سميره...وفعلا اتصلت على سميره وقالتلها تيجي واصبحت نادين ف البيت لوحدها...ولما سميره اتصلت ع حازم تقولو ان عيا رايحه عند سمر قالها انا بايت بره وهيا كمان مسألتش عشان تقعد براحتها

نادين كانت نايمه ف سريرها تعبانه...وبتتصل ع فارس كتير مش بيرد...واخيرا بعد عاشر مره رد عليها بعصبيه

فارس: في اي زن زن زن مالك ارحمي نفسك
نادين ب عياط: مش بترد عليا ليه يا فارس انا عملتلك اي
فارس: معملتيش حاجه بس انا ماليش مزاج اتكلم
نادين: ازاي يا فارس انا تعبانه و**** اوي
فارس: اقفلي دلوقتي مش فاضيلك

وقفل ف وشها وفضلت تعيط...وكانت جايبه اختبار حمل وقامت ع الحمام وعملتوا...وظهر شرطتين...يعني هيا حامل...كانت هتتجن وانهارت وفضلت تعيط ومش عارفه تعمل اي....

سميره نزلت راحت عند سمر...وكانوا قاعدين واخر انبساط...

سميره: المره اللي فاتت كان نفسي تكوني معانا اووي
سمر: كان عندي ظروف بقا...بس المره دي معاكو
سميره: دايما يا حبيبتي
هشام: طب اي مش هنلعب
سمر قامت وقعدت ع حجرو: هنلعب طبعا

وقربت من شفايفو وباستو وحطت ايديها ع زبو من فوق الشورت....وهوا قفش ف بزازها وفضل يدعك فيهم...وسميره شيفاهم وهايجه على منظرهم...راح هشام مطلع بزاز سمر من القميص وبدأ يموص فيهم ويلحسهم ونزل ايديه فتح رجليها وفضل يلعب ف كسها من تحت الاندر...وسميره نزلت ايديها تلعب ف كسها....بدأت سمر تتمحن وتطلع منها اهات خفيفه وكسها غرقان عسل....فضلوا ع الوضع دا شويه....وبعدين هشام شاور ل سميره تيجي تموص زبو جريت سميره عليه وقعدت ف الارض على ركبها وطلعت زبو من الشورت وبدأت تموص فيه...ونزلت جمبها سمر تموص ف زبو معاها وفضلو يمصو فيه زي الشراميط...واحده تموص ف بضانو والتانيه ف زبو ويبوسو بعض وهوا مستمتع ع الاخر ومن كتر المتعه جابهم على وشهم...فضلت سميره وسمر يلحسو ف وش بعض ونضفو وش بعض من اللبن وبدأو يبوسو ف بعض ويقفشو ف بزاز بعض وكل واحده ايدها ع كس التانيه بتلعب فيها وهشام كان حابب اوي شكلهم كدا

بدات اهاتهم تعلى... وسمر زقت سميره على الارض.. ونامت فوقيها وفضلت تبوس فيها وتقفش في بزازها... وفضلت تبوس في بزازها وتمص فيهم لحد ما نزلت على بطنها وبعدها على كسها وبدات تبوس في كسها وتحسس عليه بصوابعها وبدات تبوس فيه وتمشي لسانها عليه وتحاول تدخل لسانها جوه وسميره مستمتعه اوي..اااااااه ااااااااه وبدات تشد دماغ سمر على كسها اوي... وهشام هاج على منظرهم وبدا زبه يقف تاني.. وراحت سمر نايمه على سميره وعامله وضع المقص.. وفضلوا يحكوا اكساسهم في بعض جامد....ااااااه اااممممم اااااااه مممممممم... وكانت اهاتهم ماليه البيت فضلوا تقريبا 10 دقائق على الوضع ده لحد ما ترعشوا مع بعض.... وكانت رعشتهم جامده ومتعتهم اوي..... هشام راح قايم وقالهم... كل واحده تديني طيزها قدامي في الارض... وفعلا الاتنين قاموا وطوا على ركابهم ولفوا... وبدا بسميره رشق زبو في كسها مره واحده وهي شهقت من الوجع...اااااه يا هشام بشويش..... ما فيش بشويش يا لبوه في بالجامد وبس.. فضل يرزع فيها ويضربها على طيزها وبعدين طلعه من كسها حطو في كس سمر...ااااااه ااااااه اااوي... خوديه يا متناكه اهو كله في طيزك... اه يا هشام مش قادره اه.... وراح ضربها على طيزها ومطلعه منها ومدخله في كس سميره تاني... وقال لسمر نامي وافتحي رجلك قدام وش سميره عشان تلحس لك كسك يا لبوه.... ونامت سمر قدام سميره وبدات سميره تلحس لها كسها....ممممم اااااه يا سميره كمان الحسي لي كمان مش قادره كسي مولع

سميره...مممممم كسك حلو اوووي
سمر...ممممم كسي عاوز كماان ااه

وراحت سميره رشقه صباعين في كس سمر وفضلت تنيكها بالصباعين وتلحس لها في زنبورها وهشام مش راحم كس سميره ونازل فيه نيك... سميره...اااه يا هشاام اااه.. وسمر وسميره اهاتهم مختلطه مع بعض وتهيج الحجر اترعشت سمر لثاني مره... هشام قالها قومي...وقعد هوا ع الكنبه وشاور ل سمر تيجي سمر جريت عليه وقعدت على زبو واديته ضهرها وفضلت تتنطط على زبو وهو يقفش في بزازها... وسميره قربت من هشام وبدات تبوس فيه وتحط بزازها في بقه وهو يمص فيهم جامد ونزل ايده بدا يلعب لها في كسها شويه وسمر قامت وسميره قعدت مكانها على زبه وفضلت تتنطط على زبه..اااااع حلو اااوي اااااه.. بدا هشام يفرك في كسها وهي بتتنطط على زبو وسمر تمص في بزازها فضل على وضع ده تقريبا دقيقتين لحد ما سميره اترعشت تاني ونامت في الارض من التعب وسمر بدات تمص في زب هشام وبدات تكارك فيه لحد ما زقها ونامت.. على الارض جمب سميره وخلاهم فتحوا رجليهم وجاب لبنه على كس كل واحده فيهم... وقام واترمى على الكنبه

عن فارس ومهند وجاسمين

فارس: انت ازاي تعمل كده يا مهند ايه الجنان ده
مهند: بقول لك ايه وحياه ابوك انا ما ناقصك
فارس: هو انت تعوك الدنيا وتقول لي مش ناقصك
مهند: عايزني اعمل ايه يعني ما هي مش معبراني وما كنتش عامل حساب كل ده يحصل وما اعرفش حازم ده عارف مكاننا منين اصلا انا قلت لها ما تقوليش لاي حد
فارس: وهي فالح طلعت اذكى منك وعرفته وكانت عامله حسابها وكانت حاسه بغدر
مهند: طب هل يا ترى حازم يعرف موضوع اخته
فارس: اكيد لا طبعا
جاسمين: بقول لكم ايه انا مليش دعوه بالحوار ده انا ماشيه انا ما اعرفش ولا شفتكم اصلا ولا ولا اعرف اي حاجه من اللي حصلت
مهند: نعم يا روح امك لا كنتي معانا وانت اللي عاطيها المنوم بايدك
جاسمين: مش انت اللي قلت لي اعمل كده وانا سمعت كلامك
مهند قام شدها من شعرها ولسه هيضربها قام فارس وحاش عنها....وقالوا.. خلاص بقى احنا مش ناقصين مصايب كفايه اللي عندنا سيبها تمشي...
جاسمين: اه سيبني ااه

ومهند سابها واخذت شنطتها وجريت ومشيت.... فضلوا مهند وفارس مرعوبين ومش عارفين ايه اللي هيحصل....

عند منار قاعده قلقانه ومش عارفه تالا مالها قررت تتصل على مهند وتعرف ايه اللي حصل بس ما ردش عليها لانه فهم انها عرفت وقفل تليفونه... قلقت اكتر منار واتصلت تاني على تالا يمكن تالا تردعليها وتفهمها في ايه.... حازم شاف تليفون تالا وعرف انها منار.. رد عليها

منار: الو
حازم: ايوا
منار: ممكن تقول لي في ايه وتالا مالها انا اتصلت على مهند وما ردش عليا وقفل تليفون
حازم بعصبيه: مهند ده مش هيفلت من تحت ايدي لازم اوريه النجوم في عز الظهر لازم اخليه يتمنى الموت
منار: طب في ايه بس فهمني ب**** عليك فهمني

حازم حكى لمنار الحوار كله.. ومناره اتصدمت وانهارت وما كانتش مصدقه اللي هو بيقوله

منار: يا حبيبتي يا تالا يا حبيبتي كانوا هيضيعوكي **** ينتقم منهم كل ده علشان مش بتحبه ومش طايقاه ومش عاوزاه هو الحب بالعافيه
حازم: صدقيني مش هسيبه
منار: طب انتم فين اجي اطمن على تالا
حازم: مفيش داعي يا منار الوقت اتاخر انا هبقى اطمنك عليهم ما تفوق
منار: طب معلش يا حازم ب**** عليك طمني عليها اما تفوق علشان اصلا بابا برده مش هيرضى ينزلني في الوقت ده
حازم: ماشي يا منار ابقى اطمنك عليها مع السلامه
منار: مع السلامه

وقفلت معاه وهيا زعلانه على تالا ومش عارفه تعمل اي...حاولت تتصل ب جاسمين لكن بردو قافله تليفونها...قررت تنام لحد ما تشوف ايه اللي هيحصل الصبح

طلعت نهار يوم جديد وكان حازم قاعد على كرسي جنب سرير تالا وساند دماغه على ايديها بدات تالا فوق وحازم حس بيها من ايديها وهيا بتتحرك....فاق واستناها تصحا...بدأت تفتح عينيها وشافت حازم والاوضه

تالا: اي دا انا فين
حازم: انتي كويسه يا حبيبتي حاسه ب حاجه
تالا: حبيبتك..انا انا كنت هناك...ومحسيتش ب نفسي
حازم: اهدي طيب وانا هفهمك
تالا: انت جيبتني ازاي وانا جيت هنا ازاي في اي
حازم: حسب رسالتك اللي بعتيها جيتلك بعدها فعلا لقيتك متخدره ف الاوضه ومهند كان هينام معاكي ضربتوا واخدتك وجيت بيكي ع المستشفى
تالا: يالهوي يالهوي...شرفي كان هيضيع😭😭😭كنت هحصلها انا كمان يالهوي عليا
حازم: تحصلي مين
تالا: مافيش يا حازم....ازاي مهند يعمل كداا وجاسمين...ااه اكيد اللمون اكيد كانوا حاطين فيه حااجه
حازم: اهدي بس وانا وغلاوتك عندي ما هسيبهم
تالا..خافت يعرف حاجه عن اختو: لا يا حازم سيب كل حاجه ماشيه وانا هعرف ازاي انتقم
حازم: ايه الهبل دا مستحيل اسكت
تالا: ماما وبابا...زمانهم قالبين الدنيا عليا
حازم: لا اطمني خليت منار تكلم مامتك وتقولها انك هتباتي
تالا: مش عارفه اقولك اي يا حازم...انت طلعت جدع اوي بجد
حازم: متقولي حاجه يا تالا انتي بردو زي اختي
تالا: ااه وانت كمان زي اخويا..يلا بقا عاوزه اروح
حازم: استني انده للدكتوره تبوص عليكي الاول
تالا: انا كويسه يا حازم
حازم: بردو نطمن ياا اختي
تالا الكلمه دايقتها وربعت ايديها قدام صدرها وسكتت وهوا من جواه ضحك عشان فهم انها اتدايقت

راح حازم نده ع الدكتوره وقالتلو انها كويسه جدا بس يروح يجبلها عصير وحاجه تاكلها...راح حازم يجبلها

الدكتوره: ع فكره..خطيبك بيحبك اوي وكان هيتهبل عليكي امبارح
تالا: بس دا مش خطيبي داا..ابن خالتي
الدكتوره: مهما يكون اي..بس بيحبك...اوعي ف يوم تخسريه عشان الايام دي مافيش فيها حب بجد....قليل ااوي
تالا: اكيد طبعا عارفه
الدكتوره: هوا مين اللي اداكي منوم
تالا اتلبخت: لا اصل اصل انا كنت عاوزه انام وهوا كان بتاع بابا مش بتاعي ف معرفش ان هوا هيعمل كدا
الدكتوره: ياريت بعد كدا مناخودش اي حاجه منعرفهاش يا تالا عشان غلط كان ممكن يعمل مضاعفات كتيره معاكي
تالا: حاضر اكيد مش هعمل كدا تاني

حازم جه وخبط ع الباب ودخل والدكتوره استأذنت وطلعت...

حازم: يلا عشان تاكلي
تالا:لا ماليش نفس
حازم: هتاكلي يعني هتاكلي وكمان هأكلك
تالا: لا بعرف اكل عادي يا اخويا
حازم: بما انك اختي ف انا اللي هأكلك...اتفضلي اتاخري عشان اقعد

تالا اتاخرت ليه...وقعد قدامها وفتحلها باتيه وعصير وبقا يديها ف بوقها ويشربها العصير وعمال مركز ف عيونها وهيا كمان بتبوص ليه وفجأه قلبها بقا يدق بسرعه...وهوا كمان كان قلبو بيدق....

عند سمر....سميره صحيت قبلهم ودخلت استحمت ولبست هدومها ومصحتهومش ومحدش حس بيها ونزلت ركبت تاكسي روحت ع البيت.....كانت نادين نايمه وحزينه ااوي وكانت بتفكر ف حاجات كتير...اولهم ان تللا كان كلامها صح وهيا الحب عماها وخلاها وثقت فيه وكان اخر امل ليها انها تقولو ع الحمل وهيا تصعب عليه او حتى قلبو يحن ويتجوزها فعلا...اتأكدت انها رخصت نفسها...اتأكدت انها حبت واحد مكتوب ذكر ف البطاقه بس....لكن بعد ايه....بعد ما شرفها ضاع وكمان حامل

فتحت سميره الباب بشويش على نادين بس لقيتها نايمه خرجت وقفلت الباب تاني ودخلو اوضتها قلعت ولبست قميص ابيض واسع ونامت ف السرير

منار صحيت واتصلت على تالا تطمن عليها

حازم: منار هتتهبل عشانك كلميها طمنيها
تالا: الو يا منار
منار: توتا عامله اي يا حبيبتي انتي كويسه
تالا: الحمد**** اطمني لسه فيا نفس
منار: الحمد**** انها جات ع اد كدا وحازم لحقك ف اخر لحظه
تالا: طبعا الحمد****
منار: شكلو بيحبك اوي يا تالا دا بطل يابتني و**** انتي انكتبلك عمر جديد على ايدو لازم تشكريه يا تالا بجد
تالا: ايوا عارفه
منار: بس ايه اللي وداكي ل مهند
تالا: بعدين لما اروح هكلمك....
منار: ماشي مش عارفه تتكلمي خلاص
تالا: اه يلا باي
منار:باي يا توتا

حازم: كانت بتقولك اي يا اختي
تالا وهيا بتجز على سنانها: متقوليش اختي
حازم: هيا بتزعلك ولا اي هيا شتيمه وانا معرفش
تالا: متستعبطش..اختك منين انا
حازم قرب من وشها: كدا احسن مادام الحب مش نافع معاكي
تالا اتلبخت: ابعد بس متقربش كدا
حازم: ليه بقا
تالا: خلاص قرب براحتك انا هقوم اوعا كدا يا اخي

زقت حازم وجايه تقوم...بس داخت..وحازم سندها..ومسك ايديها

تالا: اه دوخت ليه كدا
حازم: عشان وقفتي مره واحده
تالا: مش شايفه كويس
حازم: طب تعالي اقعدي

سندها وقعدها وفضل يمسح على شعرها ويبوصلها ب حنيه
تالا جسمها قشعر من لمسه ايد حازم على شعرها....وبصت ليه وهوا قرب منها وقالها: تالا

تالا وحست ب اعصابها سايبه: حازم
حازم: بحبك
تالا غمضت عيونها وسابت نفسها ليه
وطا حازم على شفايفها وباسها وهيا المره دي اتجاوبت معاه..وبادلو بعض البوسه...وبغدين تالا بعدت ب وشها وحضنت حازم اوي وهمست ف ودنه: شكرا يا حازم
حازم مردش وزود ف حضنها اكتر...بعدت عنو شويه:احم احم
حازم: مش مصدق نفسي بجد... هههههههه اخدت من انسه تلا بووسه ولولا لحقتها كانت هتبقا مدام
تالا اتعصبت: تصدق انك رخم وانا اصلا انا انا غلطانه اصلا
حازم: حضنها ولف بيها : بحبك يا تالا بحبببببببببك
تالا بتضحك: ههههههههه يا مجنون نزلني الناس يقولو اي يالهوي ههههههههه
حازم نزلها: اسعد يوم ف عمري
تالا: طب يلا نروح يا...اخويا
حازم: يلا يا اختي

مسك ايديها ومشيوا وطلعو من المستشفي

حازم: هنركب تاكسي مع بعض هيوصلني وبعدين هيوصلك ع اساس ان انتي جايه من عند منار
تالا: ماشي تمام
حازم: ومتفكريش ف اي حاجه انا هتصرف
تالا: معلش يا حازم سيبني براحتي
حازم: مش هنتكلم دلوقتي بعدين

وقف تاكسي وركبو ووصل حازم وبعدها وصل تالا....طلعت وخبطت بس مكانوش بيفتحو فضلت تخبط جامد....سمر فاقت ولقيت نفسها ملط وهشام نايم ملط....

سمر اتخضت: يالهوي قوم يا هشام قوم بسرعه
هشام: في اي اي
سمر: حد بيخبك قوم ادخل اوضتك
تالا من برا: يا ماماااااا افتحو يا جماااعه
سمر: حاضر يا تالا ثانيه

قام هشام بسرعه وسمر اخدت روب ولبستو وفتحت ل تالا
تالا: اي يا ماما نايمين تحت الارض
سمر:معلش يا حبيبتي مسمعناش

دخلت تالا....راحت ع اوضتها واترمت ع السرير وكل حاجه بتدور ف دماغها....غدر مهند ليها وجاسمين وحب حازم ليها وانعا فعلا بدأت تحبو واتأكدت من دا لما سابت نفسها معاه....ومصيبه نادين

تالا: صح نادين...لما اكلمها

اتصلت عليها....ونادين ردت ب صوت مخنوق وكلو عياط
تالا: دا انا هولع فيكي
نادين ب عياط: ياريت تبقي ريحتيني من العذاب دا ياريت
تالا: مالك فيكي اي بعد الشر
نادين: اااه يا تالا كلامك كلو كان صح ااااه
تالا: انتي ازا تفرطي ف نفسك كدا ازاااي قولتلك بدل المره اتنين وانتي مافيش فايده فيكي جايه تندمي دلوقتي
نادين: حبيتو حبيتو يا تالا
تالا: حب اي وذفت اي اديكي اهو اتدمرتي كان نفعك ب اي الحب
نادين: ولا حاجه ولا حاجه....بس انتي عرفتي منين انا مقولتش ليكي حاجه
تالا: عرفت من مهند صاحب فارس...ما هما اصلا صحابي من الشله بتاعتنا
نادين بذهول: بجد...بجد يعني ممكن تكلميه
تالا: اه طبعا هكلمو ولازم يصلح غلطو ورجليه فوق رقبتو
نادين: ياريت ا تالا ونبي ياريت عشان انا خلاص هتفضح
تالا: ليه قولتي لحد ولا اي
نادين: لا..انا انا
تالا: انتي اي انطقي
نادين: حامل
تالا: يا نهار اسود ومنيل يا نهار مش فايت...حرام عليكي حرام عليكي ليه تعملي كدا ليه
نادين: ارجوكي يا تالا كفايه العذاب اللي انا فيه
تالا: عذاب عذاب اي **** يسامحك اقفلي يا نادين اقفلي حرقتي دمي..اقفلي

قفلت معاها تالا وهيا متدايقه وبتفكر تعمل اي وتتصرف ازاي عشان الموضوع مش سهل ابدا

استنوني ف جزء جديد انشاء **** قريب....سلام يا حلوين
خدي وقتك ♥️♥️♥️
ودائماً مبدعة ودا رأيي قبل قراءة الجزء الجديد
علشان لو غيرته بعد القراءة 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
تم أضافة الجزء الخامس

خدي وقتك ♥️♥️♥️
ودائماً مبدعة ودا رأيي قبل قراءة الجزء الجديد
علشان لو غيرته بعد القراءة 😂😂😂
و**** كتباه بسرعه وكان نفسي اطول فيه بس حقيقي مشغوله جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم يا حلوييييين...وحشتوني اوي اوي اوي....ويارب اكون وحشتكم😊♥️🫂😢...بقالي كتير اوي فاقده شغف الكتابه وبصراحه مكنتش ناويه اكتب تاني....بس اعمل اي شغف الكتابه صحي جوايا من تاني...لاني فعلا بحب الكتابه جدا وبعشق القصص وتأليفها...سامحوني ع تأخيري....بس الواحده عدت ب ضغوطات كتيره اوي... الحمد**** ع كل حال☹️

نبدأ حكايتنا.....................

بنوته عايشه مع باباها ومامتها...مامتها مخلفتش غيرها هيا البنوته الدلوعه الحيله زي ما بيقولوا....ومدلعينها اخر دلع لبس وخروجات وكل اللي هيا عوزاه بتلاقيه....

بس مشكلتها مغروره وشايفه نفسها ومش بتصاحب اي حد ولا الحب بيدق ع قلبها ابدا..... البنوته اسمها..تالا وعندها 22 سنه...وزي القمررر...بشرتها بيضه اوي وجسمها زي ما الكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز مدوره ومرفوعه وفخاد ملفوفه وشفايف صغيره ومدوره وعيونها عسلي وشعرها بني فاتح وزنها 70 كيلو وطولها 168.. ويلا بينا نبدأ

كانت الساعه 12 الضهر....فتحت مامتها الباب عليها وكانت تالا نايمه...فتحت عليها الستاير والشمس دخلت

مامتها: يلا يا روحي قومي بقا الساعه 12
تالا نايمه ع نفسها وفاتحه عين وقافله عين: اي يا مامي بس هقوم اعمل اي معلش شويه😴
مامتها: يلا بقا يا قلب مامي عشان خالتك وعيالها جايين🤗
تالا: ااوف بقا...وهتجيب ابنها الملزق دا معاها😮‍💨
مامتها: بنت...عيب دا ابن خالتك بردو...وبعدين هوا عشان بيحبك يبقا وحش🤔
تالا: لالالا المرشح بتاع كل يوم انا هقوم اخود دووش احسن وافووق...معلش يا مامي حضريلي الحمام😜
مامتها: **** يهيديكي يا تالا...حاضر😏

قامت تالا وطلعت هدوم ليها....بيجامه نص كم مكونه من تيشرت نص كم وبنطلون لونهم بمبي ومرسوم عليهم تويتي... كانت مامتها خلاص حضرت ليها الحمام....دخلت الحمام تاخود شاور...ومن عادت تالا انها تحب اوي تبوص ل جسمها ف المرايه...الحمام بتاعهم كان زي الاوضه كبيييير وفيه بانيو وفيه مرايه ب طول الحيطه تجيبك من فوقك ل تحتك

البانيو كان متحضر بالمياه السخنه وفيه شاور ومليان ورد وحاجات حلوه كدا...الدلوعه بقا...كانت لابسه قميص طويل كات ومش لابسه تحتيه حاجه...وقفت قدام المرايه وقلعت القميص وفضلت تتأمل جسمها وتمشي ايديها ع جسمها وبدأت تكلم نفسها

تالا: يخربيت جمالي وحلاوتي...نفسي ابوسني🫦...احييييه عليااا..لما ادخل ف البانيو قبل ما اغتصبني😂

دخلت ف البانيو وفضلت تستجم...نسيبها تستجم ونروح ل باباها ومامتها

باباها كان قاعد ف الصالون ومامتها بتروق الصالون حواليه

مامتها: مش عارفه اعمل اي ف بنتك يا هشام...بيبقا يوم منيل..لما اختي وابنها وبنتها بييجو عندنا🤕
هشام...دا اسم باباها...ومامتها اسمها سمر
هشام: ما انتي عارفه بنتك...مش بتحب حازم خالص ولا بتطيقو وبصراحه وانا كمان😂
سمر بزعل: كدا يا هشام ☹️

سمر كانت موطيه قدام هشام بتمسح الطرابيزه راح شاددها من وسطها وقعت ف حجرو

هشام: لا مش كدا يا قلب هشام...انتي شغاله توطي قدامي وتروقي وانا سايبك اهو🤨
سمر بدلع: هشام..بس بقا 😚
هشام: ومش بس انتي ولا اي🫦
سمر: انت مش بتشبع ابدا🥰

راح بايسها من شفايفها: لا مش بشبع من مراتي حبيبتي 😊
سمر: احنا كبرنا بقا😉
هشام: احاا كبرنا فين..انتي مش شايفه حلاوتك يا بطه..دا حتى تالا واخده حلاوتك😉

نسيت اوصفلكم سمر....سمر عندها 53 سنه بشرتها بيضه زي تالا وعيونها عسلي وشعرها صبغاه اصفر...ووزنها حوالي 85 كيلو وطولها 160 بس جسمها مشدود..وبزازها كبيره...وطيزها وسط...

هشام بقا راجل رياضي وشعره ابيض..وليه دقن محددها..طولو 170 ووزنو 80 كيلو... وبيحب الرياضه جدا ورومانسي اوي وبيحب مراتو...بس دا ميمنعش ان هوا بيحب الحريم الحلوه بردو

يلا نكمل....

سمر: هههههههه طب بس بقا ل تيجي وانت حاضني كدا ونتحرج🌝
هشام: ما تيجي نداري نفسنا ف الاوضه جوا 😉
سمر: لالالا انا ورايا طبيخ وحاجات كتير.... بليل بقااا🥺
هشام: طيب خلاص قومي بدل ما اغير رأيي😉😂

سمر قامت جري..دخلت ع المطبخ توضب الاكل

تالا خلصت الشاور وطلعت من الحمام لفه شعرها بالفوطه ودخلت اوضتها....نشفت شعرها بالسشوار وسرحتو وعملتو ديل حصان ونزلت قصتين من الجمب...وحطت روج بينكي وماسكارا زرقا لانها بتعشقها....وحطت برفان وطلعت من اوضتهت

تالا: بابي حبيبي صباح الخير🤗
هشام: صباح الفل يا قلب بابي😊

وراحت قعدت ع رجل باباها وحضنتو

سمر دخلت عليهم: يا سلام ع الدلع ياسلام..قوم ياختي ايدك معايا🤨
تالا: يا مامي بقا مش قادره😄
سمر: خلاص خليكي ف حضن بابي😑
تالا: دي سمر شكلها بتغير عليك مووت🧐
هشام: نعمل اي بقا حقها..القمر قاعد ع رجلي وهيا لا😂
سمر: اشتغلوا عليا بقا...يلا تعالوا ساعدوني انتوا الاتنين😂

قاموا التلاته مع بعض....ودخلوا المطبخ وبدأو يعملو الاكل ب كل حب مع الهزار والضحك طبعا...الساعه جات 4 وجرس الباب رن

سمر: افتحي يا تالا معلش🙂
تالا : اكيد خالتي وابنها الملزق😤
سمر: يلا يا بت من قدامي روحي😐
تالا: لو بس متتعصبيش🤪

راحت تالا فتحت الباب وشافت خالتها وبنتها وابنها

تعالو اوصفلكم خالتها....اسمها سميره...وعندها 57 سنه جسمها مليان حوالي 90 كيلو وطولها 166 وبشرتها خمريه وبتلبس عبايات سمره على طول...بس اختها احلى منها..

وبنتها اسمها نادين...عندها 20 سنه وخمريه زي مامتها وزنها 60 كيلو وصدرها كبير وطيزها صغيره وشعرها قصيو ولونو اسود وعيونها سودا....

واخوها اسمو حازم...بشرتو سمرا..ووزنو 80 كيلو وعندو كرش صغير وشعرو مفلفل واسود وبيلبس نضاره نظر وعندو 25 سنه...وللاسف باباهم متوفي من 5 سنين

سميره دخلت ع تالا بالحضن: تالا حبيبتي وحشتيني🤗
تالا: وانتي كمان يا خالتو اتفضلو😊
دخلت نادين: ازيك يا تالا😊
تالا الحمد**** 😄
دخل حازم: بنت خالتي القمر...وبيمد ايدو😚...راحت تالا بصت ع ضوافرها ب غرور وقالتلوا: سوري يا حازم ايدي مش نضيفه🤥

حازم ب احراج: ومالو السلام وصل يا عسل🫡

دخل حازم وقفلت تالا الباب وهيا بتنفوخ...طلع هشام وسمر ورحبو ب سميره وعيالها...قاموا يحضروا السفره...الحريم كلهم دخلوا المطبخ وسابو حازم وهشام مع بعض

هشام: منور يا حازم😄
حازم: دا نورك يا عمي....بس هيا بنتك ليه مش بتطيقني☹️
هشام: ليه يابني🤔
حازم: دايما تبوصلي ب قرف وبحسها كرهاني😐
هشام: معلش انت عارف طبع تالا مع نفسها شويه🙂
حازم: عارف وانا سايبها براحتها😮‍💨

هشام بيكلم نفسو: يا اخي دا انت لازقه صحيح😂
حازم: هاا بتقول حاجه يا عمي🧐
هشام: لالا يا حبيبي سلامتك🤪

الحريم خلصوا توضيب السفره وقعدو كلهم... وأكلو وضحكو وهزروا...وقامت تالا ومامتها تلم الاطباق ولسه سميره بتشيل معاهم

سمر: و**** ابدا ما انتي عامله حاجه اغسلي ايدك واقعدي
سميره: هوا انا غريبه يا سمر
سمر: خلاص بقا انتي جايه تقعدي معانا...وبعدين يا اختي ما تقلعي الطرحه دي واقعدي براحتك..مافيش حد غريب
سميره: بردو عشان جوزك
سمر: اخص عليكي دا بيعتبرك اختو و**** اقلعي بلاش هبل

دخلت سميره الحمام وغسلت ايديها وقلعت الطرحه والعبايه صدرها كان مفتوح شويه والخط اللي بين بزاز سميره باين من العبايه بحكم ان صدرها كبير....وفردت شعرها ع كتفها ورسمت العبايه ع جسمها ب ايديها وكانت بتبوص ل جسمها ب شهوه وهيجان....فاقت من هيجانها ع خبطت الباب..فتحت وكان هشام

هشام ب حرج: احم احم معلش معرفش ان انتي هنا😅
سميره: تعالا انا كنت طالعه اصلا😊
هشام ب نظره اعجاب: ايه الحلاوه دي..اول مره اشوفك من غير الطرحه😉
سميره ب حرج: بجد..قصدي و**** سمر اللي اصرت عليا عوزاني اكون ع راحتي😁
هشام: طبعا دا بيتك يا سميره
سميره ب امتنان: متشكره ليك اوي يا هشام بجد🤗
هشام: مافيش بينا شكر يا سميره...يلا روحي ليهم
سميره : ماشي

وهيا بتعدي كان هشام داخل وزبو حك ف جمبها وكان واقف...وهيا حست بيه وشهقت شهقه صغيره وهوا اخد بالو وراح حاطط ايدو ع زبو وقالها انا اسف...وهيا ضحكت ب كسوف وطلعت ع الصالون...وتفكيرها ف هشام وزبو اللي خبط فيها.....اتجمعو تاني وكانت سمر جابت عصير وفاكهه..وكلهم قاعدين يفتكروا ذكرياتهم...فون تالا رن وكانت منار صاحبتها

قامت تالا ودخلت اوضتها وقفلت الباب وردت على منار

تالا: الو
منار: اي يا توتا عامله اي
تالا: الحمد**** تمام
منار: مش هتيجي ولا اي احنا قاعدين ف المكان بتاعنا😊
تالا: مش عارفه خالتي عندنا وابنها وبنتها
منار : ههههههه ابنها الملزق😂
تالا: اه الملزق اووف😤
منار: طب ما تيجي يا بنتي
تالا: مش عارفه هشوف واقولك
منار: خلاص شوفي ولو كدا تعالى على طول احنا سهرانين شويه
تالا: مين معاكي
منار: جاسمين ومياده وفارس و مهند
تالا: مهند معاكو
منار: ايوووووا
تالا: اوووف هوا يوم الملزقين انهاردا
منار: خلاص بقا ممم
تالا: خليكي مزنوقه مش عارفه تتكلمي
منار: تعالي وخلاص بقا فكك هاا
تالا: طيب خلاص يلا باي

قفلت معاها وهيا بتفكر تخرج ازاي.... قررت انها هتقولهم منار تعبانه وهتروح تشوفها

طلعت ليهم...وراحت ل هشام وقعدت ع حجرو وباستو من خدو: بابي حبيبي وقلبي 🤗
هشام: قولي يا بكاشه عاوزه اي😂
سمر: شوفو البت الكهينه دي🤔
تالا بدلع: مالكيس دعوه يا سمر انتي😜
هشام: ايوا مالكيش دعوه😂
سمر: كدا...طيب انا غلطانه🧐
تالا: ممكن يا بابي اروح اشوف منار شويه عشان تعبانه🤕
سميره: يعني مش هتقعدي معانا شويه🙁
هشام: خليها بكره يا تالا😑
تالا: و**** يا خالتو مش قصدي بس صاحبتي تعبانه وهيا ساعه مش هتأخر....بليز يا بابي 😚
سمر: ايوا اتدلعي😏
هشام: طب قومي وهيا ساعه بس🙂
تالا: ساعه ونص🙂

مشيو الشباب والبنات قعدو......نسيت اقولكم ان جاسمين بتحب مهند ومهند مش شايف غير تالا.....تعالوا اوصفلكم البنات...جاسمين عندها 23 سنه ووزنها 60 كيلو وجسمها حلو وسط بس مش مغري يعني عاديه وطولها155..وبشرتها خمريه وسعرها صبغاه احمر....ومنار عندها 22 سنه ووزنها 80 كيلو وعودها بطايه....مليانه ومربربه...وبشرتها بيضه وشعرها اسود وعيونها عسلي وطولها حوالي 166

تالا: اووف كل مره ع حرق الدم دا...انا مش بحبو يفهم بقا😡
جاسمين: للاسف اعمى القلب والنظر😏
منار: في اي يا جاسمين🙂
تالا: سيبيها يا منار...ها يا جاسمين اعمى القلب وعرفناها لكن اعمى البصيره دي اي🤨
جاسمين: سايب اللي بتحبو ومش شايفها..شايفك انتي وبس😡
تالا: وانا مش ذنمبي ان هوا مش شايفك..اهو عندك اشبعي بيه..انا هقوم يا منار..ياريتني ما نزلت اصلا😡
منار: اخص عليكي يا تالا اقعدي بقا بلاش عبط☹️
جاسمين: سيبيها تمشي😏
تالا: انتي ازاي حقوده كدا بجد😠
منار: بس يا جاسمين في اي😠
تالا: عن اذنك يا منار هبقا اكلمك فون...عشان فيه ناس قاعده مش من مستوايا😂

ومشيت تالا ودمها محروق وكان حازم بيتمشى ودمو محروق واكن ذنمب ناس بتخلصوا ناس...هيا حرقت ددمم حازم اللي بيحبها بجد ومهند وجاسمين حرقولها دمها...بس الحب دا مش ب ايد حد....ومالناش حكم ع قلبنا

تالا وقفت تاكسي وركبت وروحت...وطلعت البيت خبطت ونادين فتحتلها

نادين: اي دا متأخرتيش خالص
تالا: قولتلكم مش هتأخر
سميره: اهلا يا توتا...اوماال حازم فين
تالا: هوا مجاش
سميره: لا نزل معاكي ومجاش وقافل فونو
تالا: هوا ركبني التكسي ومشي
سمر: تلاقيه راح يقعد مع صحابو ولا حاجه
سميره: ممكن بس مش من عوايدو ميقوليش
تالا: عن اذنكم اغير هدومي
نادين : استني جايه معاكي

دخلوا نادين وتالا الاوضه وقامت سمر تدخل الحمام وفضلوا سميره وهشام لوحدهم...

هشام:ممكن سؤال يا سميره..عارف ان هوا سؤال رخم
سميره: مش لما تقولوا الاول ونحكم
هشام: عندك حق....ليه مش اتجوزتي بعد جوزك **** يرحمو
سميره اتنهدت: كان صعب عليا اتجوز وبنتي كبرت وابني..مقدرش ادخل عليهم راجل غريب ومقدرش اسيبهم لوحدهم ف كدا افضل
هشام: طب وطلباتك ك ست واحتياجاتك بتعملي فيها اي
سميره: طلباتي اي يا هشام خلاص بقا انا كبرت
هشام: كبرتي اي مين قال كدا...دا انتي اللي يشوفك يقول عندك 25 سنه
سميره ب احراج: لالا مش للدرجه دي...بكاش اوي انت
هشام: محصلش ابدا

دخلت عليهم سمر: بتقولو اي
هشام: بقول ل اختك ان شكلها يدي 25 سنه مش مصدقه
سمر: اه طبعا اختي زي القمر وجسمها يجنن
سميره: انتوا بتحرجوني بصراحه
هشام: لا احنا بنقول الحقيقه ولا اي يا سمر
سمر قعدت ف حضن هشام وقالتلو طبعا يا حبيبي
هشام نسي نفسو وراح باس سمر من شفايفها وسمر بادلتو البوسه...منظرهم هيج سميره وحست انها ممحونه ونفسها ف راجل يعمل معاها كدا....هشام ساب شفايف سمر...وسمر اتحرجت وقالت ل سميره: معلش يا سميره انتي مش غريبه

سميره: لا ابدا براحتكم...
وبدأو يتكلموا ف مواضيع تانيه....نادين قعدت وتالا دخلت ورا ستاره تغيير الملابس وبدأت تخلع هدومها

تالا: ممكن يا نادين تناوليني البيجامه اللي ع السرير
نادين: حاضر

وجابت البيجامه واديتها ل تالا...وبعد ما لبست فضلوا يتكلموا ف حاجات البنات والاهتمام بالبشره والشعر

عند حازم...روح البيت ودخل اوضتو وقفل ع نفسو وفتح النور واترما ع السرير وقلع النضاره وبدأ يفكر ازاي يطور من نفسو وازاي هوا مش شايف نفسو وحش وكلام تالا بيتعاد قدامو زي الشريط
عند مهند وفارس

مهند: وحيات امها ل اعرفها مقامها
فارس: ما تفكك بقا يا مهند ..دي بت مغروره وانت عارف
مهند: انا مافيش بنت تقولي لا
فارس: واديها جات اللي تقولك اسكت بقا وابعد عنها
مهند: مستحيل...هتشوف انا هعمل فيها اي

قامت سميره ونادين عشان يمشوا وودعوهم...

سميره: المره الجايه عندي بقا
سمر : انشاء **** يا حبيبتي

ومشيوا....تالا: تصبحوا ع خير يا قلوبي
سمر وهشام: وانتي من اهلو يا روحي

دخلوا اوضتهم وتالا دخلت اوضتها وقفلت عليها....فضلت تلعب ع النت شويه وبعدين نااامت

طبعا يهمني رأيكم...وقولولي اكمل ولالا....باي يا حلوين😊♥️🫂

وكدا اكون خلصت الجزء الاول

نسيب تالا اللي نامت وندخل ع اوضه سمر وهشام
سمر فتحت الدولاب وطلعت قميص احمر بيبي دول وشكلو حلو اوي...هشام وقف وراها وحضنها من ضهرها : الحلو ناوي ع اي
سمر: كل خير يا حبيبي
هشام: يعني اي..اعمل حسابي
سمر: طبعااا...هاخود شاور واجيلك
هشام: ليلتنا فللل
سمر ضحكت ب مياعه وراحت ع الحمام...اخدت شاور وطلعت وكان هشام مستنيها...لابس بوكسر وزبو واقف وواضح من البوكسر ونايم ع السرير...قعدت ع كرسي التسريحه وبدأت تنشف شعرها

هشام: يلا يا حبيبتي بقا
سمر: انت بردو عاوز تنفذ اللي ف دماغك
هشام: اللي هوا اي
سمر: سميره يا هشام
هشام: انا شايفك ليكي مزاج اكتر مني يا لبوتي
سمر الكلام خلاها تقشعر: مش عارفه هيا هتوافق ولالا

هشام اتعدل وقام وراح ينشف ل سمر شعرها ويلعبلها فيه وهوا بيكلمها: اختك سميره هايجه ع الاخر وشكلها اصلا هاريه نفسها لعب....ف حرام نسيبها كدا...واهو احسن من الغريب ولا تخسر عيالها ولا تبهدل نفسها
سمر: هيا مش هتوافق
هشام: هتوافق ووعد هتوافق...انتي مشوفتيش نظرات المحن اللي كانت ف عينها وانا ببوسك
قامت سمر من ع الكرسي ولفت ل هشام : نظرات اي بقا
هشام: هيجان يا لبوه
سمر: طب انا هايجه اوي
هشام: وانا نفسي انيكك انتي واختك ااوي
وراح هاجم ع شفايفها ف بوسه عنيفه وبقا يقفش ف بزازها وف طيازها بقا بيعجن ف جسمها حرفيا..وهيا بقت تقول اااه مش عارفه من الهيجان ولا من الوجع...: اااااه يا هشام اااااه يا مجنون
هشام: هنيكك وانيك اختك يا لبوتي
سمر جريت ع السرير وفتحت رجليها: تعالا نيكني انا بسررعه
هشام قلع البوكسر وراح عليها وقام راشق زبو ف كسها: اااااااه اااوي نيكني بقا بسرعه
هشام: خوديه اهو يا شرموطه..اهوو
سمر: اااااه يا هشام ااااااه
هشام: اختك جسمها عاجبني اوي
سمر: وانا نفسي اقفش ف بزازها الكبيره دي
هشام: وانا نفسي ارضع منهم والحسلها كسها التعبان
سمر: ااه كسها تعبان اووي
هشام: وانتي كسك اي يا فاجره
سمر: كسي تعباااااان ااااااه كمااااان

راح ضاربها ف فخدها وقالها: لفي يا معرصه على اختك
سمر قامت ولفت عملت وضع الدوجي وهشام مسكها من وسطها وشد شعرها ودخل زبو ف كسها...وفضل يدخلو ويطلعو وهيا آخر هيجاان: ااااه يا هشام براحه بتوجعنييي

هشام: مافيش براحه كلو من دا...خودي خودي كمان
سمر: ممممم ااااااه اااااااوف اااااااه
فضلوا شويه وبعدين سمر بعدت ولفت وشها ع زب هشام واخدتو بين شفايفها تموص فيه وهوا بدأ يدعك ف بزازها وهيا مش راحمه زبو مص

هشام: ااوي يا متناكه.. شفايفك ناار
سمر: ممممم اهو ممممم
هشام: تخيلي بقا انتي وسميره بتمصو زبي وبتبدلو عليه
سمر: ااااح مممممم حلو
هشام راح مدخل صوباع ف طيز سمر...وهيا مش راحمه زبو مص ودعك ب ايديها...فضل يبعبص فيها وهيا كسها بقا على اخروو....رااحت شداه ومنيماه ع ضهرو وركبت ع زبو وفضلت تطلع وتنزل وبزازها تترج قدامو....راح شاددها من بزازها واخدهم ف شفايفو وبقا يموص فيهم ويرضعهم اوي ويسقف عليهم ب ايديه ....: ااااااااه اااااااااااح ااااااااااااه
هشام: اوي يا لبوتي ااااوي
سمر: اااااوي اااااااااه.....وبدأت تفرك ف كسها جامد: هجيب يا هشاااااام هغرق زببك
هشام: هاتي يا متناكه هاااتي
سمر: اااااااااااااه كسيييييييي ااااااااااه
واترعشت ع زبو اوي...راح زقها وخلاها تركع ف الارض ع ركبتها....وفضلت تموص ف زبو وتدعكو ب ايديها
هشام:ااااوي يلا هجيب يلاااا
سمر: مممممممممم
هشام: يلا يا معرصه على اختك كمااااان
سمر بدأت تدعك اسرع وتموص ف بيضانو
هشام: اااااه هنزل على بزازك يا متناكه ااااه ااااه
سمر قفشت بزازها وجهزتهم ل استقبال لبن هشام...ونطر لبنو على وشها وبزازها....وراح نايم ع السرير وهيا قامت نامت جمبو...مسحت وشها ب فوطه ونامت ف حضنو من التعب محدش فيهم حس بنفسو

بدأت شمس يوم جديد وكانت الساعه 9 بدأت تالا تفوق وصحيت اول مره بدري.. مسكت فونها وشافل رساله من حازم.. وكانت كالتالي.... ( حبي ليكي مش ضعف مني ومش عشان بحبك هفضل استحمل اهانتك ليا كل شويه...انا هقدر ادوس ع قلبي وابطل احبك...وبكره الاقي وحده تحبني ب شكلي وعيوبي..وشكلي مش هغير فيه يا تالا عشان انا مقتنع بيه انتي بقا اتفلقي...بس بكره تجري ورايا وانا اللي اقولك لا)

تالا: اااوف بقا انا مش ناقصه بجد

فضلت تتقلب يمين وشمال ونامت تاني.....سمر فاقت واخدت بيجامه ودخلت الحمام تاخود شاور.... والباب خبط...قامت تالا: يوووووه يا مامااااا

سمر: افتحي الباب يا تالا انا باخود شاور
تالا: مين الرخم اللي ع الصبح دا بس
راحت تالا تفتح ولقيتها..نادين بنت خالتها
تالا: نادين...تعالي
نادين: اسفه عارفه ان احنا بدري اوي..بس ممكن اتكلم معاكي
تالا: اه طبعا تعالي

سمر: مين يا تالا
تالا : دي نادين يا ماما جايه تفطر معانا
سمر : طب كويس خليها تدخل

دخلت تالا واخدت نادين وقفلوا عليهم الباب
تالا: معلش بقا لسه صاحيه وبعماصي😂
نادين: انتي قمر دايما يا توتا
تالا: حبيبتي حبيبتي...بس مالك مش طبيعيه ليه
نادين: انا مش لاقيه حد احكيلو غيرك
تالا: قولي مالك
نادين: انا من فتره اتعرفت على واحد وحبيتو اوي وهوا كمان حبني
تالا: وبعدين
نادين: طالب مني نتجوز عرفي لان هوا اهلو مش هيوافقو يتجوز دلوقتي وواعدني يكتب عليا رسمي اول ما يقف ع رجليه عشان مش بيشتغل لسه
تالا: عرفتيه ازاي
نادين: عرفتو من ع النت واتقابلنا كذا مره
تالا: وانتي عاوزه اي
نادين: انا خايفه ومش عارفه اعمل اي
تالا: اكيد مش هتوافقي
نادين: ويمكن اوافق
تالا: بلاش عبط دا كدا مش بيحبك كدا بيلعب بيكي وهياخود غرضو منك ويرميكي
نادين: بقولك بيحبني
تالا: صدقيني دا كدا مش بيحبك...لو بيحبك بجد هيدخل البيت من بابو
نادين: هوا مش بيشتغل ومعندوش شقه
تالا: احسنلك ابعدي عنو
نادين: مقدرش بحبو بحبو...انتي بس عشان مجربتيش الحب قبل كدا مش عارفه

وبعد محاولات كتيره من تالا ان نادين ترفض...نادين كانت بردو عوزاه...وتالا مقدرتش تسيطر عليها

تالا: انا تعبت معاكي وانتي حره...نهايه الكلام..ولا اكني سمعت منك حاجه ومتجيش بعدين تعيطيلي
نادين: لا مش هاجي عشان هوا راجل وهيطلع اد كلمتو
تالا: اوكي بكره نشوف

باب اوصه تالا خبط وكانت مامتها: نادين حبيبتي..ايه الزياره الحلوه دي
نادين: هوا فيه احلى منك يا خالتو يا قمر
سمر:بكااشه اوي..يلا ربع ساعه وتعالا عشان نفطر
تالا: حاضر يا ماما
قاموا البنات وطلعو من الاوضه ودخلت تالا الحمام تغسل وشها وسنانها...ودخلت اوضتها سرحت شعرها وسمر حضرت الفطار وهشام صحا ودخل ياخود شاور واتجمعوا كلهم ع السفره وفطرو..

هشام: مامتك فين مأجيتش معاكي ليه
نادين: ماما نايمه لسه
سمر: ليه سهرانه طول الليل
نادين: اه هيا فعلا بتسهر

وهشام بص ل سمر وغمزلها....خلصوا فطار ونادين استأذنت منهم وفضلت سمر تتحايل عليها تتغدا معاهم بس رفضت عشان تاكل مع مامتها واخوها...ونزلت نادين وتالا قعدت تتفرج ع التلفزيون...وجابت ع فيلم احاسيس..(طبعا غني عن التعريف😉)

قعدت تالا وهشام يتفرجوا...وسمر بتلم السفره...وجه مشهد علا غانم بالمايوه وباسم سمره بيجري وراها ونيمها ع الارض وبدأ يبوس فيها....تالا حست ب هيجان وقامت تدخل اوضتها

هشام: رايحه فين
تالا: لالالا ماليش ف قلت الادب دي
هشام: شطوره قلب بابي

دخلت تالا الاوضه وقفلت ع نفسها وعتمت الاوضه بالستاير وهيا حاسه ب هيجان....نامت ع السرير...وكانت لابسه بيجامه تيشرت كات وشورت...غطت نفسها ب ملايه وفتحت فونها وجاابت الصفحه الزرقا😉xxxn...وبدأت تقلب ف الافلام...لحد ما جه قدامها فيلم بنتين وراجل( وانا صراحه بحب النوع دا من الافلام ااااوي)

بدأ الفيلم ب راجل نايم ع السرير والبنتين نازلين مص ف زبو وهوا مستمتع اوي وبدأت واحده واحده تبدل ع زبو وتلعب ف بزاز التانيه وهكذا اكيد انتوا عارفين الباقي....بدأت تالا تتنهد وتمشي ايدها على بزازها من فوق التيشرت وتعض على شفايفها...ونزلت ايدها من تحت الشورت وحست ب كسها غرقان..فضلت تتمحن وتتحرك ف السرير وفضلت تمشي ايديها على كسها وتلعب ف زنمبورها....وشافت لقطه ف الفيلم بنت عامله وضع الدوجي والشاب مدخل زبو ف كسها والتانيه نايمه قدامها وفاتحه رجليها و التانيه نازله مص في كسها واهاتهم مختلطه ببعض وهايجين خالص...ف الوقت دا تالا هاجت اوي معاهم وبدأت تطلع منها آهاات خفيفه: اااه اممم اااه..ممممم ااااوف اااح اممممم اااااي
وفضلت تدعك ف كسها اكتر لحد ما اترعشت وجابتهم والفون وقع ع بزازها وهيا ارتاحت...

فونها رن وكانت منار...بصت ع فونها واتنهدت وردت

منار: اي يا توتا اخبارك اي
تالا ب صوت ممحون: كويسه الحمد**** انتي عامله اي
منار: احسن منك يا واطيه
تالا: مافيش احسن مني يابت
منار: ابو ام غرورك دا
تالا: عاوزه اي يابت
منار: تعالي نخرج...انا وانتي بس
تالا: دا من امتا
منار: يلا بقا..تعالي نتغدا برا
تالا: مش عارفه..ماليش مزاج
منار: يلا بقا بطلي رخامه
تالا: اوكي...هقوم تخود شاور والبس واجيلك
منار: ماشي يا توتا باي

عند منار.....برافو يا منار
منار: بقولك اي يا مهند هيا مش طيقاك اصلا
مهند: يابنتي صدقيني مش هعملها حاجه عاوزها تحبني انا بحبها اوي يا منار وهيا مش حاسه بيا
منار: هيا تالا كدا عمرها ما حبت حد
مهند: انا بقا عاوزها تحبني
منار: ماشي يا مهند
مهند: تمام انا هروح اظبط مع العيال واول ما تيجي تكلميني
منار: طيب

قعدت تفكر منار ف اللي هيحصل.....فلاش بااك

منار كانت قاعده ف الكافيه ومهند كلمها سألها انتي فين وردت عليه وقالتلو ف الكافيه وراح ليها...دخل عليها وقعد معاها

منار: خير يا مهند في اي
مهند: فيه حوار ومحدش هيساعدني فيه غيرك
منار: حوار اي
مهند: انا بحب تالا وانتي شايفه هيا مبهدلاني ازاي..بس بحبها اعمل اي
منار: تالا مش بتحبك يا مهند وهيا عارفه انك بتاع بنات
مهند: هسيبهم كلهم عشانها بس هيا ترضى عني
منار: للدرجادي
مهند: واكتر يا منار بعشقها
منار: طب ايه المطلوب مني
مهند: هتكلميها تعزميها ع الغدا وتيجي وانا هخلي شابين يعاكسوها وادافع عنها واكون بطل ف عينها وتحبني اوحتى ترتاحلي
منار : هههههههه دا فيلم قديم اوي
مهند: ياستي عاجبني بس يلا بقا وحياه اغلى حد عندك
منار : خلاص مادام بتحبها هعمل كدا

نرجع من الفلاش باك....ونروح عند تالا....دخلت الحمام واخدت شاور ولفت نفسها بالبشكير ودخلت اوضتها....بابها خبط

تالا: اتفضل
سمر: شكلك رايحه ف حته
تالا: اه يا مامي منار عزماني ع الغدا برا
سمر: طب مش تقولي يا حيوانه
تالا: و**** كنت هقولكم اصلا اكيد
سمر: لما تلبسي يعني ولا اي
تالا: خلاص بقا يا مامي
سمر: احلويتي يا بت وكبرتي وعاوزه عريس بقا
تالا: لالالا دا تلوث سمعي كدا يلا يا مامي عاوزه البس يا حبيبتي
سمر: ماشي يا رخمه

وقفلت الباب وطلعت....وقفت تالا قدام الدولاب واختارت فستان بالون الاسود واصل بعد ركبتها ونص كم ولبست ع وسطها حزام اسود من نفس لون الفستان....وشنطه صغيره سيلفر وكوتشي سيلفر...وحطت روج احمر وميكب هادي اوي وسابت شعرها ليس وحطت برفان...ونزلت...فونها رن وكانت نادين

تالا: الو يا نادين
نادين:ايوا يا تالا...معلش عوزاكي ف خدمه
نادين: انتي ف البيت الاول ولا فين
تالا: لا انا رايحه اتغدا مع منار
نادين: طب حلو اوي..ممكن بعد اذنك لو ماما كلمتك تقوليلها اني معاكي
تالا: نعم...ليه انتي رايحه فين
نادين: هشوف الشاب اللي بحبو دا
تالا: وانا يعني كوبري يا نادين
نادين: و**** ما كدا بس انتي بنت خالتي حبيبتي اللي هتداري عني
تالا: ماشي يا نادين بس اخر مره عشان انا مش هشترك ف الهبل دا
نادين: حبيبتي يا توتا...باي

قفلت معاها تالا وهيا متدايقه من نفسها بس مش عارفه تعمل اي...وقفت تاكسي وركبت وقالتلوا ع المكان...

عند نادين.....كانت راكبه تاكسي ونزلت قدام عماره ودخلت وطلعت شقه ف الدور التالت وخبطت وفتحلها الباب

الشاب: اي يا قلبي اتأخرتي ليه تعالي
شدها من ايدها ودخلت... وقفل الباب ولزقها في الباب وقرب منها: مش عارفه انك بتوحشيني
نادين: يا بكاش...لسه كنت معاك من يومين
الشاب: اكنهم سنتين يا روحي

وباسها من شفايفها ونادين راحت معاه ف البوسه..مممممم

نادين: فارس خلاص بقا

ايوا يا جماعه..فارس صاحب مهند..
فارس: انتي اللي حلوه
نادين: اكتب عليا الاول يا فارس
فارس: هيحصل يا قلبي طبعا..
نادين: طب امتا
فارس: تعالي بس متقفليش اليوم بقا

وشدها من ايدها ودخلوا الاوضه.....زقها ع السرير

نادين: فارس بلاش جنان
فارس وهوا بيقرب منها: بحبك
نادين: فارس بس بقا
فارس قرب اكتر: بحبك
نادين وبدأت تهيج معاه: فارس
فارس قرب من شفايفها اوي: بحبك

واخد شفايفها ف شفايفو وفضل يموص ف شفايفها ويبوسها وهيا مستمتعه اوي وعماله تحضن فيه...وراح مقلعها البلوزه وكانت لابسه سونتيال اسود...فضل يقفش ف بزازها ويبوس فيهم...وهيا بتقول: ااااه يا فارس ممممممم
فارس: بزازك فاجرين اااوي
نادين: عجبينك
فارس: اااوي
نادين: خودهم
فارس قومها وفتحلها السونتيال ودفن وشو بين بزازها وقعدها ع السرير وفضل يموص ف حلماتها : ااه ممممم ااه
وهوا عمال يموص ف بزازها نيمها ع السرير وقلعها البنطلون وكانت لابسه اندر من نفس لون السونتيال..قام هوا وقلع هدومو وفضل بالوكسر بس....وراح نايم جمبها وفضل يبوس ف شفايفها ورقبتها وودنها وهيا ف دنيا تانيه وراح منزل ايدو تلعب ف كسها من فوق الاندر وبقا يمشي صوابعو ع كسها ويبوس ف بزازها...نادين: دخل ايدك يا فارس
فارس: ادخلها فين
نادين: جوا الاندر مش قادره
فارس: كدا يعني.....راح مدخل ايدو من تحت الاندر واول ما لمس كسها اتكهربت واترعشت ونزلت عسلها وغرقت الاندر

فارس: خخخخخ احا يا نادين انا لمست كسك بس
نادين: مممممم اااااه ما انت هيجتني واول مره حد يلمسني

فارس قام وقلعها الاندر.....ونزل قدام رجليها وفتح رجليها وكانت منضفه كسها: انتي عامله حسابك بقا
نادين: لا محصلش
فارس: كدابه...كسك عاوزني وكل حاجه فيكي عوزاني
نادين: ااااه بموت فيك

فارس بدأ يبوس ف كسها ويمشي لسانو عليه وهيا بتتلوى تحتيه...وهوا شغال لحس ف كسها ويلعب فيه من برا ب صوابعو لحد ما نزلت عسلها تاني مره... راح مطلع زبو وبدأ يمشيه على كسها: ااه يا فارس...اوي
فارس: كدا حلو وهوا بيمشي ع كسك
نادين: مممم. اوي
فارس زق زبو حته صغيره ونادين هايجه لسه..بس خايفه
نادين: فارس بلاش
فارس: هتجوزك يابت متخافيش بس عاوز اتمتع ب كسك بدل ما ابوص برا
نادين: لا طبعا
فارس: خلاص سيبيني اتمتع

وبدأ يزوق زبو اكتر ونام عليها وباسها من شفايفها عشان صوتها ميطلعش...وراح زاقق زبو ف كسها وهيا خربشت ضهرو من كتر الوجع وعضت شفايفو واتعور: ممممممممم اااااه
فارس: يا شرموطه عورتيني
نادين: ااه نار ناار
فارس مرحمهاش: كسك ديق وحلو

ووقف شويه...وبعدين بدأ يدخلو ويطلعو براحه...وبدل ما كانت موجوعه بدأت تستمتع: اااه
فارس: اتعودتي عليه
نادين: اااه بس بيحرقني

بدأ فارس يسرع اكتر ويدخلو ويطلعوا وفضل شويه كدا لحد ما جابهم ف كسها......واترما عليها قامت نادين بسرعه وشافت الدم مغرق السرير...: يالهوي كل دا
فارس: عادي هيتلم
نادين: فارس اكيد هنتجوز صح
فارس: طبعا يا حبيبتي طبعا..(في بالو بيقول...تبقي عبيطه لو صدقتيني)
نادين: انا هقوم اخود شاور وانزل بقا عشان متأخرش

نسيبهم بقا ونيجي للحلوه تالا

وصلت عند الكافيه...ودخلت وشافت منار راحت عليها وسلموا ع بعض وقعدت شويه وبعدها منار استأذنت تروح الحمام...ودخل شاب ع تالا بيعاكسها

الشاب: الحلو لوحدو ولا اي
تالا: نعم...حضرتك بتكلمني
الشاب: هوا فيه حلو غيرك
تالا: تعرف تتفضل من هنا عشان متتهزقش
الشاب: اي ياعم هوا الحلو شرس ولا اي
تالا: ااوف بقا ما تمشي من هنا بلاش قرف بقا
الشاب: بتزعقي ليه هوا انا كلمتك روحي بوصي ل شكلك ف المرايه
تالا: مالو شكلي يا زباله
الشاب رفع ايدو وكان هيضربها...راح مهند جاي واتدخل
مهند: ايدك ل توحشك...ونزل فيه ضرب
الناس اتلموا وخلصوهم من بعض والشاب مشي ومهند اتبهدل ومنار طلعت من الحمام

منار: اي دا في اي
مهند:واحد زباله كان بيعاكس تالا بس اخد كفايتو
منار: هههههههه باتمان معانا
تالا: متشكره اوي يا مهند
مهند: انتي ليكي كل حاجه حلوه
منار: ايوا ياعم الحب الحب
تالا: اتلمي واسكتي
مهند: طيب عن اذنكم بقا
منار: لا ازاي اقعد اتغدا معانا ( غمزت ل تالا..قوليلو)
تالا: استني يا مهند اتغدا معانا
مهند: لا مدام انتي اللي قولتيلي يبقا اقعد طبعا بس بشرط..انا اللي عازمكم
منار : موافقين

وطلبوا الاكل وقعدوا يضحكو ويهزرو

عند حازم.... مكتئب وحالتو وحشه وبيفكر ازاي يندم تالا عليه...بس قرر ان هوا معدتش هيعبرها ولو شافها هيسلم عليها ببرود ومش هتشوف اللهفه ف عينيه من تاني

خبطت نادين وقام حازم فتحلها عشان سميره كانت نايمه

حازم: كنتي فين
نادين: كنت بتغدا مع تالا ف كافيه
حازم: اشمعنا
نادين: عادي عزمتني وبعدين انا هفضل واقفه كدا
حازم دخل وقالها اتنيلي ادخلي

نادين ماشيه مش قادره تمشي
حازم: مالك ماشيه ليه كدا
نادين بلخبطه: ها لا مافيش اصلي اتكعبلت ف طرابيزه وانا ماشيه ف رجلي وجعتني
حازم: ابقي خلي بالك
نادين: حاضر

ودخلت تجري ع اوضتها

واتصلت ع فارس مردش عليها غير من تاني مره
فارس: اي يا نادين
نادين: مش عارفه امشي وبيوجعني اوي
فارس: معلش اقعدي بس ف مياه دافيه ومطهر وكلو هيبقا تمام
نادين: مش بتضحك عليا يا فارس صح
فارس: انتش مش واثقه فيا ولا اي
نادين: لا واثقه طبعا والا مكنتش سلمتك نفسي
فارس: يبقا خلاص يا بيبي...اقرب فرصه هفاتح اهلي واجي اتقدملك
نادين: ماشي يا حبيبي
فارس: يلا يا بيبي تيكير
وقفلوا مع بعض..ونادين خايفه بس واثقه فيه.....عرفتوا من خمس شهور ووثقت فيه اوي وبتحبو ااوي بس هوا وسخ وبيلعب بيها.....بس محدش هيخسر ف اللعبه دي غيرها للاسف

عند سميره ف الاوضه...ماكنتش نايمه كانت فاتحه فونها وسنداه قدامها ع مخده ولابسه طرحه ع وشها وبتكلم واحد فيديو كول ملط وفاشخه رجليها قدام الفون وهوا عامل زيها وعمال يدعك ف زبو...وهيا جايبه خياره وعماله تنيك نفسها

الراجل: يخربيت جمدانك ولا بزازك عاوزين يتاكلو...العبي فيهم اوي
سميره: اااه كسي نار اوي عاوز اللي يطفيه
الراجل: ما قولتلك تعالي نتقابل وهكيفك ع الاخر
سميره: انت عارف ردي...خليك ف كسي بقااا
الراجل: مممم كسك جامد اوي عايز يتقطع ب لساني ويتفشخ ب زبي
سميره: ااااه نفسي أتناك اااوي

وعماله تدخل ف الخياره وتطلعها بسرعه وتقفش ف بزاها وتعض ع شفايفها...وهوا عمال يدعك ف زبو ويضرب عشره

الراجل: قومي لفي واديني طيزك ف وشي وارشقي الخياره ف كسك

عملت كدا فعلا ورشقت الخياره ف كسها من ورا: اااه كسي اااه
الراجل: كسم طيزك عاوزه تتناك
سميره: نيكني من كل حته
الراجل: لبوه ااوي
سميره قربت تنزل شهوتها وممحونه ع الاخر...فضلت تنيك نفسها اسرع بالخياره..: هجيب هجيب
الراجل: طب لفي ونامي ع ضهرك عشان اشوف رعشتك يا شرموطه.......لفت ونامت ع ضعرها ورشقت الخياره ف كسها وب ايدها التانيه فضلت تفرك ف كسها....

سميره: ااه كسي ااااه هجيب
الراجل: هاتي يلا وانا هجيب لبني على كسك
سميره: اااه هاتو هاتو
الراجل: خودي لبني اهو يا متناكه خوووودي....ونطر لبنو وهيا اترعشت وجابت عسلها....

الراجل: ما تخلصيها بقا وخلينا نتقابل
سميره: قولتلك لا انا كدا مرتاحه
الراجل: انتي جواكي كميه طايقه...نفسي اطلعها منك
سميره: خلاص بقا هقفل دلوقتي ونتكلم وقت تاني
الراجل: ع راحتك يا جميل

وقفلت معاه وقامت لبست قميص ونامت ب عسلها زي ما هيا

نروح عند تالا.......تالا استرجلت مهند وحست ان هوا شهم ومهند بقا زوق معاها ف الكلام وهيا ارتاحت شويه...خلصوا الغدا ومهند صمم يدفع الحساب ودفع واسأذنت منار

منار: عن اذنكم بقا هقوم انا
تالا: رايحه فين
منار: هروح عشان ماما تعبانه بس ولازم اكون معاها
تالا: طب استني اجي معاكي
منار: لا يا حبيبتي خليكي
تلا: طيب هبقا اكلمك
منار: اوكي سلام يا مهند
مهند: سلام

وسابتهم لوحدهم.... مهند فضل يبوص ل تالا نظره حب

تالا: بتبوصلي ليه كدا
مهند: اول مره تتعاملي معايا عادي
تالا: انا بس استجدعتك عشان دافعت عني لكن متفكرش اني دايبه فيك ولا حاجه
مهند: هههههههه انا راضي يا ستي
تالا: هوا انت بجد بتحبني يا مهند
مهند: يعني دا سؤال بجد...اه طبعا بحبك واسف ع كلامي اخر مره بس بجد كنت متدايق منك... تعرفي يا تالا...انا سيبت كل البنات اللي اعرفهم عشانك...مبقتش عاوز غيرك ولا شايف غيرك..مش بتروحي من بالي ابدا ولا من تفكيري
تالا: لالالا خلاص بدل ما اقع منك فالارض
مهند: هههههههه خلاص يا ستي
تالا فونها رن وكانت مامتها بتقولها الساعه 9 وتعالي يلا...قامت تالا
مهند: مش هتديني رقمك بقا عشان ارازي فيكي
تالا: اوكي هات فونك

كتبتلو الرقم ووقف واخد ايديها وباسها : احلى يوم انهاردا عندي..عشان كان معاكي يا تالا
تالا ب توتر سحبت ايديها: اا ميرسي يا مهند عن اذنك
مهند: استني هوقفلك تاكسي اقفي

وقفلها تاكسي ودفعلها وقالها شويه هكلمك اطمن انك وصلتي

عدا 10 ثواني واتصل عليها
مهند: بصراحه وحشتيني
تالا: اوفر اوي
مهند: صح..انا بردو بقول كدا

فضلوا يضحكوا ويتكلم معاها طول الطريق..لحد ما وصلت عن باب البيت وقفلت معاه....دخلت وباباها ومامتها كانوا قاعدين سلمت عليهم ودخلت اوضتها واترمت ع السرير وفضلت تفكر ف اللي حصل ومهند اللي مكنتش بتطيقو...ازاي مشاعرها بتسحبها ناحيتو كدا....وبتفكر ف البوسه بتاعتو واد اي كانت حنينه وحلوه واد اي هوا فعلا جميل وعيونو تهبل وتسحر..

نسيبها ف سرحانها ونروح عند جاسمين...اتصلت على مهند
جاسمين: ها عملت اي
مهند: كلو تمام القطه وقعت خلاص
جاسمين: لازم تكسر مناخيرها
مهند: عيب عليكي هوريكي فيها يوم...حلو ااوي
جاسمين: اكيد لازم اشووف
مهند: طبعا...بس انتي فين
جاسمين: ف الشقه مستنياك
مهند: الللعب جايلك
جاسمين ضحكت ب مياعه: طب يلا عشان مستعجله..مستعجله اوي
مهند: جايلك يا هايجه

وقفل معاها وجري ع الشقه....و ع فكره يا جماعه الشقه دي اللي فارس بيقابل فيها نادين وكمان مهند بيقابل فيها اي واحده...فاتحينها للمزاج وبس.... راح مهند عندها وفتح الباب...ولقاها مستنياه ف الاوضه نايمه ع بطنها ولابسه اندر فتله بس والباقي ملط...مهند اول ما شافها زبو وقف وراح قالع هدومو ع طول

مهند: احا
جاسمين: اصل طيزي بتاكلني ااوي
مهند: هريحهالك اللي تعباكي دي

وراح هجم عليها ونام عليها وبقا زبو ع طيزها....ودخل ايديه من تحتها ومسك بزازها وبدأ يدعك فيهم وزبو عمال يحك ف طيزها...جاسمين: اممممم اااه يا مهند
مهند بدأ يعضها من كتافها ويبوس ضهرها....وهيا بتقول دخل زبك بقا مش قادره

راح قايم واخد الجيل منها ولبس الكوندوم وحط عليه جل وعلى طيزها....وفضل يمشي صوابعو على طيزها ويدخلهم ويطلعهم وهيا ممحونه وهايجه خالص....يلا بقا يا مهند اااه يلااا

راح شايل صوابعو وحط زب
و ع باب طيزها ورشقو مره واحده...وهيا كتمت صوتها ف السرير... وبدأ مهند يطلعو ويدخلو بسرعه

جاسمين: اااه يا مهند اااااه بشويش يخربيتك
مهند: مش انتي اللي عايزه كدا خوديه ف طيزك بقا

وهووووووب الباب خبط😂😂معلش فصلتكو😂😂 بس انا دلعتكم مشاهد جنسيه كتير ف الجزء دا وقولت كفايه كدا بقا....بس يا ترى مين اللي خبط...وهيحصل اي تاني...هنشوووف ف الجزء التالت مع بعض...واوعدكم ب حلويات ف الجزء التالت😂

استنوني يا حلويييييين...
♥️🥰🥰🥰

ازيكم يا حلوين....كلاكيت تالت مررره....تعرفوا اني من فتره كنبت الجزء التالت كلو ومسحتو غصب عني😂 تعرفوا وقتها انا خدت الصدمه بجد😭🤕 تعبت فيه حقيقي وخد من وقتي كتير اااوي...وف الاخر ب لمسه واحده امسحو😅😅...حقيقي اتعصبت واتدايقت ومكنتش هكمل القصه....بس قولت ذنمبهم اي الحلوين دول ف غبائي انا😂😂😑....قولت ل نفسي كملي عندك اصرار وعزيمه😂تقولوش داخله ع حرب😂😂 المهم..اسفه لو طولت عليكم بس لازم تعرفوا انا بعاني ازاي عشان اكملكم القصه😌😌 اشكروني بعدين بعدين😌😌😂

الجزء التالت

جاسمين: اااه يا مهند اااااه بشويش يخربيتك
مهند: مش انتي اللي عايزه كدا خوديه ف طيزك بقا

وهووووووب الباب خبط.....جاسمين بخضه: انت مستني حد
مهند: لا ابدا...خليكي مكانك
جاسمين: طيب مش هطلع اهو

لبس مهند البوكسر وطلع بص من العين السحريه طلع فارس...فتحلو الباب

فارس: اكيد معاك مزززه😉
مهند: **** يحرقك عاوز اي دلوقتي 😠
فارس: اتخانقت مع ابويا وجاي ابيت هنا🤕
مهند: حبكت يعني دلوقتي 😑
فارس: يرضيك اتشرظ فالشوارع...دخلني بقااااا😁

دخل فارس ومهند قفل الباب.....مهند: بقولك اي تدخل الاوضه الصغيره ومسمعش صوتك😑
فارس:اااه عاركه بقا وكدا طب اعزم😂
مهند: لا شيلينك للتقيله😂

ودخل مهند ل جاسمين: ايه اللي جابوا دلوقتي دا🙂
مهند: اعمل اي اتخانق مع ابوه وجه🤔
جاسمين:يعني اي هنكمل ولالا🤨
مهند زقها ع السرير: انتي ف كسمك ملبستيش اصلا يعني عاوزه تكملي😉
جاسمين بصت ف عينيه: تعالا اقولك حاجه
قرب مهند منها وقالتلو: بحبك
مهند: باسها بوسه صغيره وبعدين نام ع السرير وقالها تعالي اركبي يلا......قامت جاسمين وقلعتوا البوكسر وظهر زبو..ماكنش صغير ولا كبير حوالي 18 سنتي....مسكتو ب ايديها وحطيتو ف بوقها😋😋💋 وفضلت تموص فيه وهيا مستمتع...بعدها بليتو من ريقها كويس..وقامت ركبت عليه وحطيتو على باب طيزها وهوا راح زقو مره واحده🥴🥴

جاسمين: اااااااااااه حرام عليك يا مهند وجعنييييي
مهند: اسكتي يا متناكه

وفضل يدخلوا ويطلعوا...وهيا بدل ما كانت بتتوجع بقت حاسه ب انبساط: اااااممممم ااااااه يا مهند ااااااه
مهند:حلو كدا يا لبوه
جاسمين: ااااوي ااااااااااه

فضل شويه ع الوضع دا....وراح جايبهم ف طيزها من غير ما يقولها حاجه

جاسمين ب ديق: هوا انت جيبت...هوا احنا لحقنا😠
مهند: مش ف المود اصلا انا خالص😏
جاسمين: انت ع طول مش ف المود...كل حاجه انت وبس مش مهم انا ولا بتفكر فيها ولا ف احساسي...حرام عليك بجد
مهند مسكها من دراعها جامد: بقولك اي انا مش ناقص صدااع
جاسمين بتتوجع: سيب ايدي سيب😓

مسحت اللبن اللي نازل منها ب فوطه صغيره ولبست هدومها ومشيت من غير ولا كلمه

طبعا احنا عارفين ان مهند مش بيحب جاسمين حتي مهمتش بيها تنزل شهوتها ولالا حتى ولا باسها ولا عمل معاها اي حاجه حلوه كل تفكيرو ف تالا اللي مش عارفين لسه هيعمل معاها اي

طلع هدوم ودخل اخد شاور وكان قرفان من نفسو وكل تفكيروا ف تالا خلصت الشاور...وطلع فضل سهران مع فارس وبيتكلمو ف كذا حاجه كلام شباب بقا عادي

عند هشام وسمر: بقولك اي يا حبيبتي ما تتصلي كدا علي سميره تعذميها ع الغدا😉
سمر: هههههههه نفس اللي كنت بفكر فيه😂
هشام باسها من شفايفها: الاحساس واحد يا قلبي💋♥️
سمر حضنتو ب ايديها: طب ما سيبك من سميره دلوقتي وتعالا نعمل واحد حلو😉😋
هشام قرصها مت حلمه بزها الشمال: يلا يا هايجه اتصلي😂
سمر ب محن: اااه براحه 🫦
اتصلت على سميره..وهشام لسه مستمر لعب ف بزها وهوا قاصدها عشان سمر تتمحن وسميره تلين شويه

سميره ردت عليهم بعد شويه لانها كانت نايمه: الو يا سمر
سمر: نايمه يا حبيبتي
سميره: اه و**** في اي مالك
سمر: مافيش يا حبيبتي...ااه بس بقا
سميره: ههههههه مالك
هشام بدأ يموص ف الحلمه بتاعت بزها: هشام بيهزر معايا
سميره: ومالو يا حبيبتي سيبيه يهزر
سمر ب محن: بقولك ممم عازمينك بكره ع الغدا ااه
سميره : ابدا ابدا انتوا اللي هتيجو طبعا
هشام نزل ايدو ع كسها وبدأ يلعب ف ذنمبورها: لالا هشام بس بقا مش عارفه اكلم سميره
هشام: خليها تيجي
سميره: اجي فين يا جماعه😂
سمر: قصدو ع الغدا
سميره:لا تعالوا انتوا بكره هستناكو
سمر: اااه بس بقا...بقولك يا سميره معندكيش حاجه تهديلي هشام
سميره اهات اختها تعبوها ونفسها تحس ب انوثتها زي اختها كدا: يا بختك يا سمر هوا حد طايل
سمر وهاجت من لعب هشام ف كسها ومصو ل صدرها: اااه خوديه يا سميره ااااه
سميره: لا شكل هشام بيلعب ف الجد هقفل انا بقا
سمر: طيب يا حبيبتي بكره هنجيلك..اامممم
سميره: ماشي يا حبيبتي..باي
سمر: باي

بس سميره مقفلتش وكانت بدعي ان سمر متقفلش وفعلا مقفلتش سمر عشان سميره تسمع اللي هيحصل...وسميره من هيجانها مقفلتش....سمر شاورت ل هشام ان سميره ع الفون لسه وهوا انبسط اوي.....سمر: اااه يا هشام مش مستني لما اقفل مع سميره
هشام: هايج عليكي اوي اعمل اي
سمر: نيكني
هشام فضل يلعب ف كسها وهيا هايجه معاه ع الآخر: ااااه يا هشام اااااه ادعك فيه اووي
هشام راح راشق صوباعين ف كسها وفضل يحركهم اوي جوا
ااااه كمان اااااااااه حركهم اااااوي

سميره هاجت ع الاخر ونزلت ايدها تلعب ف كسها وكان كسها غرقان عسل وفضلت تدعك فيه اوي ونفسها تكون معاهم

سمر: ااااااااه يا هشام ااااااااه
هشام: راح قايم ومطلع زبو ونام ع سمر ودخلو فيها: ااااااااه ياني ااااااااااااااه بعشق زبك دخلو اكتر
هشام: اهو يا لبوه اهووووووو
سميره يدأ يطلع صوت اهاتها: اااه مممم ااااه
وهما سامعين لانهم فاتحين الاسبيكر....هشام هاج ع صوت اهات سميره اكتر: ممممم ااااه
سمر: ااااه كسي نيكني اااوي خلاص هنزل مش قادره
هشام: وانا بقيت ع اخري كسم كسك احااا
سمر: ااااااااه يلا اسرع اسرع
هشام: اهو يا لبوتي خوديه اكتر ف كسك خليه يرتاح
سميره بدأت تتنفس بسرررعه...وهتنزل عسلها خلاص
هشام: هنزل ف كسك
سمر: وانا هجيب خلاااااص اااااااه
سمر اترعشت وهشام جتب لبنو ف كسها: غرفت كسك يا لبوه
وسميره اترعشت: وصوت نفسها كان عالي وراحت قافله

وسمر وهشام فضلوا يضحكوا: انجااااااااااز
سمر: فعلا انجاز سميره ع اخرها يا عيني
هشام: خلاص هانت صدقيني
سمر: طب حاسب بقا لما اقوم اخود شاور عشان محتاجه انام بجد
هشام: جاي معاكي

دخلوا الحمام واخدو شاور مع بعض وكان لا يخلوا من اللعب طبعا....خلصوا ولبسوا ودخلوا نامو....ابطالنا كلهم نامو ف انتظار يوم جديد

عند سميره....صحيت وافتكرت اللي حصل واتحرجت من نفسها وازاي سابت نفسها ل مشاعرها كدا واكيد هما اخدو بالهم ان المكالمه طولت ومقفلتش....بس قالت ل نفسها لو حد سألها هتقول انها نامت وسابت الفون او هيا هتسبقهم وتقولها امبارح نمت وسيبت الفون مفتوح....قامت وصحت عيالها....دخلت ل نادين: يلا يا نادين قومي عندنا عزوزمه

نادين ب صوت نعسان: مين فين حصل اي
سميره: حصل وطحيه😂
نادين: يااااه ع خفه الدم يا ماما😑😑مين جاي عندنا
سمير: سمر وهشام وتالا
نادين:حاضر خمسه واقوم
سميره: يلا عشان تساعديني

دخلت سميره اوضه حازم: حزومي قلب ماما قوم يلا
حازم: اي يا ماما ع الصبح
سميره: خالتك وبنتها وخوزها جايين يتغدو معانا
حازم ب عدم اهتمام: تمام انا نايم شويه
سميره استغربت:اي دا يا واد في اي
حازم: عايز اناااااااام
سميره: سبحان مغير الاحوال...كان زمانك ناطك من ع السرير وقايم
حازم عمل نفسو بيشخر...: ماشي يا اخويا نام

طلعت من الاوضه...وحازم فتح عينيه وفضل يفكر يعمل اي انهاردا بس قرر ان هوا ع مبدأو...التجااهل عشان تحس ب قيمتو شويه وهيا اللي تجري وراه...كمل نوم لان لسه بدري

تالا صحيت ع رنه فونها: فتحت من غير ما تشوف مين: ا الو🥱
مهند: صباح ل هنا ل روح قلبي انا😊
تالا: هاا مين 😴
مهند: انا مهند يا تالا 🫤
تالا: ااه عاوز اي يا مهند🥱
مهند: مش عاوز حاجه بس جيتي ع بالي قولت اكلمك 😊
تالا: يعني هوا فيه حد بييجي ع بال حد دلوقتي 🥱اقفل با مهند **** يهديك عاوزه اناام😴🥱
مهند: روحي نامي يا تالا😠

وفعلا قفلت تالا...ومهند بيتوعدلها ف سرو

فارس: هيا لسه 😏
مهند: انا قرفت😠
فارس: يابني قولتلك فكك منها🤔
مهند: هفكني طبعا...بس لما انول شرف فتح كسها😈
فارس: انا فتحت كس البت اللي معايا خلاص😂
مهند: علمناها الشحاته سبقونا ع الابواب😑

نادين اتصلت: اهي بتتصل...اسمع بقا الحب اللي بجد وانا اللي هنفضلها😂😁
فتح عليها وفتح الاسبيكر

فارس: الو
نادين: اي يا حبيبي صباح الخير😊
فارس : صباح النور😑
نادين: وحشتني اوي😊
فارس: وانتي كمان يا حبيبتي 😏
نادين: انا لسه صاحيه قولت اكلمك
فارس: كسك عامل اي
نادين جسمها قشعر: فارس عيب🫦🔥
فارس:بسراحه كان حلو اوي وديق

امها ندهت عليها: نادين قومي يلااا
نادين: حاضر يا ماما جايه .....معلش يا فارس شويه وهكلمك
فارس: ماشي باي

قفلت معاه وقامت تشوف مامتها

كانت الساعه جات 1 قامت سمر من النوو وراحت تصحي تالا قالتلها ان هما معزومين عند سميره وتالا كانت معترضه لانها محروجه من اخر مره شافت فيها حازم وحاسه ان حازم مش هيكلمها تاني بالذات يعد اخر رساله بعتهالها....قامت تالا اخدت شاور ولبست بنطلون ماسك ع جسمها لونو رمادي وعليه بلوزه نص كم لونها ابيض ومجسمه ع صدرها وقصيره...وجمعت شعرها ديل حصان وحطت روجها المفضل احمر والميكب بتاعها المعتاد ولبست شنطه صغيره بيضه وكوتشي ابيض وحطت برفان وجهزت

سمر وهشام لبسو وكانت الساعه جات 3 ونزلوا ركبوا عربيتهم الخاصه وف طريقهم ل بيت سميره

عند سميره كانت خلصت الاكل....هيا ونادين... ودخلت سميره اخدت شاور ولبست قميص نص كم طويل بس لازق ع جسمها لونو ازرق وجمعت شعرها ديل حصان وحطت روج بمبي خفيف وبرفان....سميره: يلا يا ولاد

حازم ونادين: حااضر

حازم لبس ترينج ابيض وساعه فضي والمره دي قلع النضاره ولبس لينسيز نظر...بس كان شكلو من غير النضاره متغير ااوي للأحلى طبعا.. وحط برفان سيكسي تحفه

مش محتاجه اقولكم نادين لبست اي عشان متزهقوش😂😂لبست بيجامه لونها احمر بنطلون وتيشرت نص كم وسابت شعرها وحطت ميكب خفيف 😂

وصلوا خلاص عند البيت وطلعوا وتالا وراهم...سمر وهشام خبطوا الاول وكانت تالا لسه موصلتش...فتحلهم حازم: اهلي يا خالتي اهلا يا عمو هشام اتفضلوا
سمر وهشام: يزيد فضلك يابني امك فيك
سميره من حوا: تعالو ادخلوا محتاجين عزومه

كانت تالا مداريه ومحروجه من حازم واتفاجأت ان هوا مسألش عليها وهيا واقفه ع السلم شافت بنت نازله من الدور اللي فوق لابسه عبايه سودا مجسمه عليها ورافعه العبايه تحت دراعها ورجليها لحد ركبتها باينه وحاطه طرحها ع شعرها وسايبه شعرها وهيا نازله شافت حازم: حزووومي عامل اي🤗

حازم ب ملل: كويس يا سناء😑
سناء: ومالك مبلم ليه كدا🤔

مش عارفه ليه تالا حست ب غيره واتدايقت...بس سناء شافتها: ايه الحلويات دي...تبع مين يا قطه
حازم طلع دماغو وبص لقاها تالا: واقفه كدا ليه
تالا: اا انا داخله اهو وبعدين مين دي اللي قطه شيفاني بنونو
سناء: هههههههه شكلك بتخربشي ولا اي
تالا قربت منها وقالتلها: ااه بخربش بس للاسف مش هقدر المسك اخاف اتعدي
سناء فتحت بوقها واتعصبت وحازم كان كاتم الضحك جواه سناء لسه هتنطق راح حازم اتكلم: خلاص يا سناء شكرررا اتفضلي يا تالا ادخلي...

شدها من دراعها ودخلها وشمت البرفان بتاعو وعجبها جدا ولما شدها من رداعها لزقت ف حضنو وقفل الباب وهيا متنحه ليه وبس...حازم بصلها هوا كمان وحس بالحب الكبير اللي ف قلبو ليها وكان نفسو لو يعرف يضمها ل صدرو بس قطع نظراتهم صوت نادين: ايه يا جدعان نقول مبروك

حازم فاق وتالا اتحرجت: مبروك اي يا نيله انتي انا كنت بحوش بينها وبين سناء...الهانم كانت هتعلق مع سناء
نادين: يا خراابي يوم ما تحبي تتخانقي تكوني مع سناء
تالا: مالها يعني
نادين: لا بعد الغدا احكيلك

مشيت تالا وبصت ل حازم وحست ان هوا متغير معاها ودا دايقها اكتر.....غريبه اوي انتي يا تالا مش دا اللي جرحتيه عشان يبعد عنك دلوقتي متدايقه ان هوا اتغير معاكي...صحيح منحبش اللي ف ايدنا الا لما يضيع مننا

هشام كان ف البلكونه وسمر وسميره ف المطبخ وتالا وحازم ونادين قاعدين ف الصاله ولاول مره تالا اللي بتبوص ل حازم وحازم عامل نفسو مش شايفها بس هوا شايفها ومن جواه مبسوط....فونها رن وكان مهند: بس كنسلت عليه...ورن تاني وكنسلت بردو

نادين: اي يا بنتي ما تردي
تالا: لا دي دي منار وهترغي وكدا
نادين: مممم اوكي
وراحت تالا قافله فونها خالص وكل حاجه جواها اتلخبطت بعد ما اعجبت ب مهند حست انها مش طيقاه تاني دايما جواها حاجه بتبعدها عن مهند وياريت تفضل بعيده للآخر

عند سميره وسمر
سمر: قضينا ليله امبارح تحفه
سميره : ايوا ياعم...صحيح انا صحيت الصبح لقيتني باين نمت وسيبت الفون مفتوح
سمر: تصدقي انا كمان اتلبخت مع هشام ونسيت اقفل واتحرجت اوي لتكوني سمعتي حاجه
سميره: لا يا اختي مسمعتش
سمر: تعرفي اي اكتر حاجه بحب هشام يعملها
سميره: اي
سمير: اللحس بتاعو...يخربيت حلاوتو
سميره: خلاص بقا يا سمر
سمر: هههههه بتهيجي زلا اي
سميره: بت اسكتي عيب
سمر قربت من اختها : هريحك يا قلب اختك
سميره: يعني اي
سمر قربت منها وطبعت بوسه ع شفايف اختها: اتقلي وهتيجي لوحدها

وقتها هشام دخل عليهم: اي دا بتعملو اييييي
سميره اتخضت : ولا حاجه مافيش
هشام: انا جوعت اوي مفطرناش اصلا
سمر: حالا يا حبيبي.....يا بنات تعالا ايديكم معانا

قامت تالا ونادين يحضروا السفره معاهم....وحازم وهشام كانوا بيدردشو عادي...الاكل خلص وقعدوا ياكلوا.....سميره قعدت قدام هشام..وتالا قدام حازم ونادين قدام سمر....بدأو ياكلوا وهشام راح لامس برجليه رجلين سميره...سمير اتخضت وصوتت...ااااااه..اي دا😱

هشام فطس ضحك: دي رجلي😂😂😂
سميره: اخص عليك يا عشان و**** اتخضيت جامد
وفضلوا كلهم يضحكو...

عند مهند..كان متعصب اوي وازاي تالا مش معبراه فارس قالو: يابني انت متشعلق فيها معرفش ليه
مهند: عشان صعبه وانا بحب الصعبين اااوي
فارس: انت بتلعب النار ومش حاسس انها هتكون خير
مهند: اصبر عليا لازم اندمها ع اللي هيا بتعملوا فيا دا
فارس وهوا بيلف سجاره حشيش: اهو صاااابر
مهند: اتصل ب ولاء وغاده ييجي
فارس: اوعا وشششك اااوي حالا

ولاء وغاده دول فتيات ليل طبعا وبيتناكوا بالفلوس...الواحده 1000 جنيه ف الليله.... فارس كلمهم وقالوا جايين

خلصوا اكل والبنات لموا السفره وغسلوا الاطباق وسمر ندهت ل تالا: ايوا يا ماما جايه
سمر كلمت تالا ب صوت واطي: ما تاخدي نادين وتخرجوا شويه كدا تفكوا عن نفسكم
تالا: هوا احنا جايين عشان ننزل
سمر: يلا يا بت عاوزين نقعد قعده كبار مش عاوزينكم
تالا: احسن دا حنى قعدتكم ممله
سمر: ماشي يا بنت ابوكي

راحت تالا ل نادين وعرضت عليهم يخرجوا ونادين وافقت...راحت نادين وقالت ل مامتها....وهشام بص ل سمر وعارفين هما بيعملوا اي...هشام وجه كلاموا ل حازم: روح معاهم يا حازم عشان ميبقوش لوحدهم ولا حد يعاكسهم

حازم كان هيرفض بس سمر وسميره اكدوا ع كلام هشام وان هما خايفين ع البنات...دخلت نادين تلبس ودخلت معاها تالا...

نادين: البس اييي
تالا: حاسبي ما اطلعلك
فتحت تالا الدولاب وطلعت ل نادين....بنطلون اسود وعليه تيشرت نبيتي نص كم... وسابت شعرها ولبست كوتشي ابيض وشنطه بيضا..... حازم خبط عليهم

نادين: ادخل
حازم: خلي تالا تغير الهدوم اللي لبساها دي
تالا: مالهم هدومي
حازم: مش حلوين يا نادين شكلهم زفت
تالا: بقولك اي يا نادين دا استايلي
حازم: خلاص يا نادين يبقا مافيش نزول

نادين بصالهم ب استغراب: هههههههه انتوا شويه مجانين..يلا يا حازم اطلع كدا انا هتصرف

تالا: هوا مالو لبسي بقا
نادين: مجسم اوي يا تالا فعلا
تالا: دا استايلي هوا مالو
نادين: غيران عليكي يا هبله
تالا: دي بيحشر نفسو ومش هغير
نادين: لالا يلا بقا عشان نخرج ونبي ونبي ونبي ونبي
تالا: خلااااص كفايه زن

فتحت دولاب نادين وطلعت منو تيشرت نبيتي طويل شويه واصل ل بعد طيزها ولبست بنطلون و اسود زي نادين وطلعت نادين وتالا واتفاجأو انها غيرت وحازم قالهم مكانوش حلوين اصلا كلهم ضحكوا وفهموا غيره حازم على تالا وهيا الوحيده اللي كانت متدايقه.....هشام ادا مفتاح العربيه ل حازم عشان ميتبهدلوش ف المواصلات....نزلوا التلاته وفضلوا هشام وسميره وسمر لوحدهم

حازم فتح العربيه..نادين: انا هقعد ورا عشان اكون براحتييييييي🤗
تالا: لا تعالي قدام😑
حازم: تعالي قدام يا نادين علشان انا بعض🤨
تالا: ليه فاكر تفسك كلب😏

حازم شدها من ايدها: بت انتي يا مستفزه اتلمي بدل ما اوريكي😠
نادين: اسكتوا بقاااا يلا خلونا نخرررج😠😂
تالا: سيبني يا رخم

حازم سابها وركبت قدام وهوا ركب ونادين ركبت ورا.....طول الطريق ساكتين اخدهم وراحوا قعدوا ف جنينه كلها ورد وشجر بس مش منوره اوي...واكتر الموجودين فيها عشان كلها رومانسيه...اول ما دخلوا

نادين: اي دا في اي..كل كابل مع بعض🤔
حازم: امشي وانتي ساكته😑
نادين: لا مش هسكت ياعم انت جايبنا ف مكان عشاق 🤕
تالا: معلش عندو جفاف عاطفي🥴
حازم: لسانك طول اوي😏
تالا: خليك ف حالك🤨
نادين: هروج اجيب ترررمس بحبووو بحبووو😊
حازم: خليكي وانا هجيب😑

راح حازم وجاب وقعدوا التلاته ع كرسي ونادين ف النص ما بينهم....تعالو نروح عند سمر وسميره وهشام شويه

سمر استأذنت تروح الحمام

سميره: انت ايه اللي عملتو لما كنا بناكل دا🤨
هشام ب استعباط: برازيكي بس
سميره: ولا بتعاكسني
هشام قرب عليها: لو عايز اعاكسك هعاكسك ف وشك...وبصراحه انتي عجباني اوي
سميره: عيب عليك
هشام قرب اكتر: ومش عيب عليكي الحلاوه دي تدفن كدا
سميره وكلامو بدأ يهيجها: اسكت يا هشام اسكت

واتلخبطت وجريت ع اوضتها..... سمر طلعت من الحمام: هاا عملت اي
هشام: شكلها سخنت بس خايفه
سمر: هيا راحت فين
هشام: ف اوضتها
سمر: طيب هدخل ليها اشوفها

سمر خبطت....وسميره سمحتلها تدخل

سمر: اي قومتي ليه
سميره ب توتر: هاا لا مافيش هغير هدومي حساها ريحتها طبيخ
سمر: وانا كمان عاوزه اغير و****....بس الريحه مش هتروح غير لو اخدنا شاور
سميره: هههههههه فاكره لما كنا بنستحما مع بعض
سمر: وكنتي بتلعبي ف جسمي...لبوه من يومك😂😂عشان كدا مستغربه ازاي تقعدي كل دا من غير راجل
سميره: نصيب بقا
سمر: طب تعالي نعملها تاني
سميره: اي
سمر: ناخود شاور مع بعض
سميره: بجد...طب وهشام
سمر: هيحصلوا اي يعني خليه قاعد...يلا يابت ننبسط حبه
سميره اصلا كانت هايجه ووافقت....اخدو بشكيرين...وطلعو وسمر قالت ل هشام هنعمل حاجه ع السريع ونيجي وهوا قالها ماشي بس طبعا غمزتلو....وكدا خططهم ماشيه تمااام..

تعالو نروح تاني ل حازم وتالا ونادين

نادين فونها رن وقالتلهم صاحبتي بتطمن عليا وقامت تتكلم وكان طبعا فارس....حازم بص ل تالا شافها قاعده متوتره: مالك
تالا: مافيش
حازم: لا فيه ساكته ايه
تالا: وانا من امتا بتكلم
حازم: ما دي المشكله فعلا من امتا بتكلمي
تالا قامت: انا همشي عشان القعده رخمه ااوي

جات تمشي اتكعبلت ف جزع شجره مكسور ع الارض:ااااه
حازم لحقها واخدها ف حضنو: انتي كويسه
تالا بصت ف عنيه اوي واتوترت وهزت دماغها بمعني اه
فضلت باصه ليه وهوا باصصلها وشهوتو خانتو وطبع بوسه على شفايفها وهيا من الصدمه متحركتش....بعد عنها ولما فاقت ...ضربتو بالقلم ع وشو😱😱

تالا: انت سافل وحقير
حازم: وانتي عاوزه تتربي
تالا: انت ازاي تعمل كدا

نادين جات ع صوتهم: في اي مالكم
تالا: اسألي الاستاذ اخوكي
حازم: انتي اللي فضلتي تبوصيلي مشوفتيش نفسك بتبوصيلي ازاي
تالا: وانا عشان بصيتلك تقوم..تقوم..اووف روحني
حازم: خروجه شبكه وشك
نادين: تبقا حلوه
تالا: اخرسي

ركبوا العربيه بس حازم مراحش طريق البيت وراح ع طريق كافيه يقعدوا فيه شويه....تالا معترضه: دا مش طريق البيت🤔
حازم: عارف😏
تالا:واخدنا فين😠
حازم: هنقعد ف كافيه شويه
تالا: مش عاوزه اروح معاك مكااان روحنييييييي🤨🤨😭
حازم وقف فجأه بالعربيه والبنات صوتوا ونادين جات ف النص ما بينهم....راحوا التلاته بصوا ل بعض..وفطسوا من الضحك ع منظر نادين المخضوضه😂😂😂😂

اول ما تالا وحازم بصوا ل بعض..بطلوا ضحك وافتكرت تالا: روحني
نادين:و**** مجانين بجد مجانين😂😂😂

حازم كمل ع الكافيه ومسمعش كلامها

عند سميره وسمر.....دخلو الحمام وسميره كانت متاخده لانها خايفه تضعف...وسمر مبسوطه من جواها...

سمر: اقلعي يابت مكسوفه
سميره: لا هقلع اهو

سمر قلعت وقلعت سميره...وبقوا ملط خالص..فتحت سمر الدوش ووقفت تحتيه وشدت سميره وفضلوا يضحكوا اكنهم لسه صغيرين....بس الهزار قلب جد....سمر مسكت حلمت بزاز سميره ب صوابعها وضربتها عليهم ضربه خفيفه...

سميره: ااي ليه كدا
سمر: حلوين اوي
سميره:عجبينك..
سمر: جدا ونفسي ارضع منهم من زمان
سميره: طب تعالي

قربت سمر من بزاز سميره وحطيت شفايفها على بز سميره اليمين وفضلت تموص فيه وبعدها بدلت ع الشمال وماسكه اليمين ب ايدها تدعك ف واحد وتموص ف واحد

سميره: ااااه يا سمر ااااه
سمر: شكلك تعبانه اوي
سميره: اااااااوي

سمر نزلت ايديها ع كس سميره وفضلت تدعك فيها ونزل عسل من شهوتها وهيجانها كتير فضلت سمر تدعك ف كس سميره وتموص ف بزازها راحت سميره منزله ايدها ل كس سمر وفضلت عكلها فيه واهاتهم امتزجت مع بعض: اااه ااااممم اااااه

كان هشام واقف ورا باب الحمام بيسمع ليهم وهايج ع الاخر

سمر: نفسي ف هشام دلوقتي يكيفني انا وانتي
سميره: اااااه اووي يا سمر
سمر حشرت صوباعين ف كس سمير....راحت سميره جيباهم ع ايد سمر: اااااه ااااااااه اااااووف
سمر: يخربيت عقلك انتي مستويه ع الاخر
سميره ب هيجان: اي حاجه تدخل جوا يا سمر كسي نار مش قادره
سمر: هغميلك عينك وهعيشك احلى احساس
سميره: طب يلا بسرعه مش قادره

جابت سمر ايشارب اسود كان متعلق ع الباب...وغمت عين سميره وقعدتها ع القعده...وفتحت الباب ل هشام دخل وكان قالع ملط....دخل عليها وسمر قالتلها لفي يا لبوه وضربتها ع طيزها: اااي ااهوو

لفت سميره وراح هشام وقف وراها ودخل زبو ف كسها ع طول..وكان كسها ديق نوعا ماا....سمر حسن ان روحها اتسحبت منها: اااااااه اي دا يا سمر يخربيتك
سمر: زب صناعي يا هايجه
سميره: اااااه كمان ااااه
هشام فضل يدخلو ويطلعو وسميره اخر انبساط ومسك وسطها ب ايديه وبدأ يسحبها ع زبو اكتر: ااااااه ممممم ممممممم اااااااااه يا كسي ااااااااااه
واترعشت ل تاني مره ع زبو وهوا مش راحمها ومسك بزازها ب ايديه يفعص فيهم....سميره: اااااه ممممم ايدك تقيله زي ايد الراجل ااااه مممممم كماااان
هشام: كيفك يا لبوه
سميره اتخضت وكانت هتتعدل راح هشام ثبتها مت وسطها تاني وبقا يدخلوا ويطلعو براحه: متتحركيش..انا نفسي فيكي من زمان اوي
سميره: لا ازاي ازاي كدا يا سمر
سمر وقفت قدامها وبدأت تلعب ف بزاز اختها وشالت الايشارب من على عينها: عاوزه راحتك يا حبيبتي عارفه انك تعبانه واحنا احسن من الغريب
سميره: ااه لا ااااه
سمر اخدت شفايف سميره ف بوسه وفضلت تدعك ف بزازها واهاتهم عليت....

هشام: اه يا متناكه منك ليها شكلكو يهيج مووت
سمر وسميره:: ااااااه ااااااممممم

سمر قعدت ع القعده قدام سميره: مصي كس اختك يا لبوه
سميره هجمت ع كس سمر تموص فيه وتلحس فيه اااوي
وهشام شغال رزع ف كس سميره

سمر: اااااه اااااوي اااااااه ممممممم حلو يا سميره ااااوي
كل ما يسرع هشام تسرع سميره ف لحسها ل كس سمر..
هشام: هجيب لبنييي ااااه
سميره: هات على طيزي جوا لا

راح مطلعو وجايب على طيزها وسمر قامت...وطلعت برا وسحبت سميره وهشام ف الحمام لسه

دخلوا الاوضه وراحت سمرنامت ع سميره وفضلت تبوس فيها وتلحس ف رقبتها وبزازها وركبت عليها وبدأت تحك كسها ف كس سميره: اااه اااه اااه ااه ممممم

دخل عليهم هشام: احا يا متناكين سايبني وبتحكو اكساسكم ف بعض...تعالو مصوا زبي دا

قامت سمر وسميره كانت متاخده حبتين...راحت سمر شداها وقعدو ف الارض وهوا قعد ع طرف السرير: ومسكت سمر زبو وبدأت تموص فيه وسميره مسكت بيوضو وبدأت تموص فيها وهوا مستمتع ع الاخر: اااااااه يخربيت حلاوتكم اااااااه
سمر شابن سكيره
تكمل مص ف زب هشام وراحت نازله تحت كس سميره وبدأت تلحسو وتموص فيه: ااااااه يا سمر كسيييي هموووت ااااااااااه
وسمر شغاله بلسانها ااوي ف كس اختها
وهشام مسك سميره من شعرها ويزوقها اكتر على زبو...وسمر شغاله مص ف كسها وعض فيه ورفعت ايديها مسكت بزاز سميره: ااااااااااه يا سمر اااااااه كماااااااان مممممممم هممممم هممممم اااااااااي ااااااي

سابت زب هشام وارعشت تالت مره ع وش سميره...قامت سمر وحضنت سميره وهشام قالهم ناموا قدامي لما افشخكم ب زبي

ناموا الاتنين قدامو ودخل زبو ف كس سمر الاول وفضل يرزع فيها: ااااه يا حبيبي اااااه
هشام: عجبك
سمر: ااااوي اااوف ع حلاوتووو ااااه
سميره حطت ايدها ع كس سمر وفضلت تفرك فيه ونامت ع جمبها وفشخت رجليها وبدأت تموص بز سمر اليمين...فضلت تفرك ف كسها اوي: اااااااه مش قادره اااااااااه يالهووووي
فضلت شويه تصوت ومبسوطه ع الاخر احد ما جابتهم واترعشت: ااااااااااه مممممم ااااح اااح

راح هشام مطلعو ودخلو ف كس سميره وفضل ينيك فيها: ااه يا هشااام ااااه كسي محروم من سنين اااه
هشام: عيني عليكي من زمان اااوي...بزازك مووت بتترج ازاي احااا عليهم

مسك بزازها ب ايدو وفضل يدعك فيها ويضربها عليهم وشغال نيك فيها: ااااه اااااه ااااااااه اووووي اكترررر
هشام: كسك عاوز اسبوع عشان يشبع اااه
سميره: اااه مش قادره اااه هايجه اوي ااااه كمااان ااااااه

هشام فضل يلعب ب ايديه ف ذنمبورها وقامت سمر تموص ف بزازها وتضربها عليهم: مكيفك يا سميره
سميره: ااوي يا سمر ااوي
سمر: كل ما تييجي فرصه هخليه ينيكك يا حبيبتي
هشام فضل يدعك اكتر ف كسها وينيك اسرع.....وهيا خلاص هتنزل عسلها ل رابع مره: ااااااه هنزل ااااااااه
هشام: هاااتي هخلي كسك يصفي هاااتي
سميره: ااااااه اااااوف اااااااح اااااه

واترعشت وجابتهم ع زبو وهوا راح مطلعو وسمر جريت اخدتو بين شفايفها وفضات تدعك فيه وتموص فيه وراح ناطر لبنها ع بزازها وبزاز سميره وهيا نايمه

وفون سميره رن........

اعتقد الجزء دا كان طويل عن باقي الاجزاء...استنوني ف الجزء الرابع عشان نعرف....سكر وسمير وهشام هيتجمعوا تاني ولالا..زتالا هتعمل اي مع حازم الجديد....ومهند اللي عاوز يوقعها...الجزء الرابع فيه مفاجآت جامده...استنوني يا حلويييييين♥️🥰💋

الجزء الرابع

فون سميره رن....وكانت نادين..سميره ردت عليها: اي يا نادين
نادين: اي يا ماما...خالتو لسه عندك
سميره: ايوا لسه
نادين: طيب احنا ربع ساعه وجايين
سميره: ماشي يا حبيبتي

وقفلت معاها....

سمر: اي جايين
سميره: ربع ساعه وجايين
سميره طيب هقوم استحما بقا والبس هدومي تاني...اي يا هشام فرهدت
هشام: حقيقي تعبتوني
سمر: هههههههه سلامتك يا حبيبي

ودخلت سمر تاخود شاور وسميره قاعده حاطه وشها بين ايديها وبتفكر ف اللي حصل...هشام قام وقعد جمبها: مالك يا سميره
سميره: مش عارفه دا صح ولا غلط
هشام: هوا غلط ومش غلط انتي محتاجه راجل يكيفك ويبسطك وانتي خايفه على عيالك وبعدين ممكن تعرفي حد غريب ويستغلك ويفضحك واحنا طبعا عمرنا ما هنأذيكي من حقك تتمتعي ايه المشكله بقا
سميره: كلامك مقنع بس مش عارفه بردو
هشام باسها من خدها: طب خلاص بقا
سميره بصت ف عينيه: هشام

هشام راح واخد شفايفها ف بوسه ناعمه ومسك بزازها ب ايديه وبدأ يمشي ايدو عليهم براحه وهيا استجابت معاه: ممممم خلاص سمر
هشام: مشبعتش منك...منظرك يهيج اوي وانتي ملط قدامي كدا...حتي مدوقتش عسل كسك

ونزل ايدو ع كسها يبعبص فيه بصوابعو : اااه يا هشام اااه
هشام: كسك نار اوي عاوز الحسو

ونزل ف الارض وفتح رجليها ودخل صوابعو ف كسها وقرب ب لسانو ع ذنمبورها وفضل يلحس فيه اوي وهيا هيجانه ع الاخر: ااااه مممممم ااااه

وبقت تمسك شعرو وتزوقو ع كسها اكتر..: اااااه خلاص كفايه عشان العيال

هشام: انتي حلوه اوي يا سميره بس عاوزه على رووااق...لينا مقابله تانيه...وقام من قدامها

سمر طلعت ودخل هشام وبعديه سميره هتدخل

عند تالا وحازم ونادين قاعدين ف الكافيه وتالا مربعه ايديها ومبوزه...فونها رن وكان مهند قررت ترد عشان تغيظ حازم

الووو
مهند: مش بتردي عليا ليه
تالا: معلش مكنتش فاضيه
مهند:رجعنا للتقل تاني
تالا: خلاص يا مهند بقا
مهند: تمام يا تالا اللي شيفاه صح اعمليه
حازم: مهند مين يا ست هانم
مهند: مين اللي بيكلمك دا
تالا: مش يخصك يا مهند يلا باي

وقفلت ف وشو وهوا اتعصب جدا وصمم اكتر ع الانتقام منها
حازم:مين دااا
تالا: واحد صديقي
حازم: وانتي مصاحبه ولاد عادي
تالا: معجب بيا وانا مش معبراه ارتحت...ويلا عاوزه اروح
نادين: استني اخلص العصير
تالا: انتي ولا الاط...فال
حازم: يلا بلا عصير بلا بتاع قومي
نادين: حاضر حاضر....خروجه فل ياريتني ما نزلت

ومشيو للعربيه وركبو فيها وحازم كان متعصب جدا بس قرر يكتم دا جواه...وصلوا وتالا مطلعتش استنت سمر وهشام تحت ونزلو وروحوا ع البيت كانت الساعه 11 ابطالنا كل واحد فيهم دخل اوضتو وقفل عليه وسرح

تالا سرحانه ف حازم وف اللي حصل....وحازم سرحان ف تالا واللي حصل واول ما افتكرو الاتنين مشهد البوسه ابتسمو بس رجعو اتدايقو تاني ونادين بقا كانت بتفكر في خيبتها ولما كلمت فارس ف الجنينه اتفق معاها يشوفها بكره عشان وحشتو وفعلا هتروح وبتفكر تكون ايه حجتها...ماكنش قدامها حل غير تالا...اتصلت عليها..وتالا ردت

اي يا نادين
نادين: بنت خالتي القمرااايه
تالا: اااااه اتفضلي قولي بسرعه
نادين: بصراحه محروجه منك
تالا: عاوزه تخرجي وهتعمليني كوبري بردو
نادين: لا مش كدا بس معرفش اثق ف حد غيرك
تالا بعد تفكير: طيب يا نادين
نادين: بجد🤗متشكره اوي يا تالا
تالا: لا يا ستي عادي...بس بقولك اي
نادين: اي
تالا: اوعي يكون الواد دا عمل معاكي حاجه
نادين بتوتر: هاا لالا انتي عبيطه لا طبعا
تالا: شطوره.. تصبحي على خير
نادين:بكره هنتغدا مع بعض...دا الاتفاق اوكي
تالا: اوكي باي

وناموا الاتنين وسميره وهشام وسمر نامو من التعب....عند مهند وفارس

الباب خبط وكانوا البنات وصلوا
فارس قام وفتحلهم: كل دا تأخير
غاده ب مياعه: اي وحشنااكو
فارس: اوي اوي اوي
ولاء: طب وسع لما ندخل

دخلو...وغاده راحت قعدت ع حجر مهند: روح قلبي اللي وحشني
مهند دور وشو عنها: اهلا يا غاده
غاده: ايه البوز دا مالك
مهند: مافيش

وبيبص ع فارس لقاه زانق ولاء ف الحيطه ونازل فيها بوس وتقفيش

وع فكره يا حلوين...فارس ميعرفش ان نادين قريبت تالا اصلا ولا تالا تعرف ان فارس انتيم نادين....

مهند قوم غاده وشدها من ايدها ودخل بيها الاوضه وقفل الباب
غاده: هيهيهي ايوا كدا
مهند نام ع السرير: يلا اابسطيني
غاده: بس كدا عنيا ليك

قلعت العبايه وكانت لابسه تحتيها قميص اسود شيفون كلو واصل ل تحت طيازها ع طول وبرا حمرا واندر احمر...قربت على مهند وطلعت زبو م البنطلون بس كان زبو نايم...استغربت غاده بس كملت...وبدأت تموص فيه وهوا بردو نايم ومش معاها خالص

غاده: في اي يا مهند لما انت مالكش مزاج جيبتني ليه
مهند: انا غلطان اني جيبتك فعلا قومي روحي
غاده: يعني انا اكنسل مواعيدي عشان خاطرك وانت تقولي روحي وببلاش لا حقي يا اخويا
مهند قام وشدها من شعرها: جرا اي يا مومس يا متناكه انتي هتعلي صوتك عليا....
غاده: ااه شعري اااه.. سيبني
مهند سابها وجاب 200 جنيه من الدرج ورماها ف وشها: دي قيمتك عندي وكدا ابقا كرمتك ااوي
غاده: ماشي يا مهند وحيات امي ما هعبرك تاني

وطلعت من الاوضه شافت ولاء قاعده بتموص ل فارس زبو
لبست عبابتها
ولاء: في اي
غاده: قومي يلا البسي
فارس: اي يا غاده حصل اي
غاده: بعد كدا متتصلوش علينا ولا ليكوا دعوه بينا...صاحبك مفكر نفسو محصلش ميعرفش ان اي واحده تقرف تبوصلو اصلا
ولاء: طب اهدي
غاده: قولتلك يلاااا

قامت ولاء لبست وفارس اداها 500 جنيه ونزلوا... ودخل على مهند ولسه هينطق فارس راح مهند قالو: اقفل الباب وروح نام انا مش ناقص
فارس: احسن بردو

وقفل الباب وكلم نفسو: **** يحرقك يا مهند ضيعت النيكه مني..بس انا هزعل ليه...البت نادين جايه بكره وهتظبطني
وراح فارس الاوضه وقفل عليه ونام

طلعت شمس يوم جديد...صحيت نادين كانت الساعه 10 قامت اخدت شاور ونضفت جسمها كلو بالشيفينج...ولبست روب الحمام وطلعت ع اوضتها...سميره فاقت وكان جسمها كلو مكسر...قامت ودخلت الحمام اخدت شاور سخن عشان تفوق ولبست قميص ابيض فضفاض من غير اي حاجه تحتيه...

وندهت على نادين: نادين
نادين: ايوا يا ماما
سميره: صحي حازم عشان نفطر
نادين: ماشي بس انا خارجه مع تالا ع الغدا
سميره: ماشي يا حبيبتي

سمر وهشام كانوا صحيوا وتالا قامت...وسمر كانت بتحضر الفطار واجا هشام وقف ورا سمر وباسها من رقبتها: الجميل بيحضرلنا اي
سمر: الفطار يا حبيبي
تالا دخلت عليهم: ايوا بقا الحب ولع ف الدره وانا يعني ماليش نصيب..اهئ اهئ اهئ اهئ
هشام ساب سمر وراح ل تالا اخدها بالحضن: حبيبه قلب بابي انتي الحب كلو طبعا
سمر: هههههههه ارتحتي
تالا: طبعااا...صحيح انا خارجه مع نادين انهاردا هنتغدا مع بعض
سمر: ياسلام
هشام غمز ل سمر: سيبي البنت براحتها روحي يا حبيبتي
وسمر فهمت ان هوا عاوز يجيب سميره: ماشي يا تالا بس متتأخريش هتنزلي 4 اخرك تيجي 8
تالا: ماشي يا مامي يلا بقا الفطار انا جعااانه

عند سميره: حازم صحى وكان اول حد ع بالو تالا فضل يفكر فيها ودخل الحمام غسل وشو وسرح شعرو وطلع عشان يفطر كانت سميره جهزت الفطار وقاعدين ياكلو

حازم: انتي قاعده كدا ليه يا نادين
نادين: اصل هروح اتغدا مع تالا برا ف قولت هقلع والبس...البس مره واحده بقا
حازم: رايحين فين
نادين: هنتغدا برااااا
حازم: طيب هاجي معاكو
نادين ب خضه: نعم تيجي معانا ازاي
حازم: كدا يا اوختي
نادين ب تفكير: لالا اصل فيه بنات صحابنا بردو جايين مينفعش
حازم: ومالووو نتعرف
سميره: اي يا حازم سيب البنات براحتهم مالك
حازم بضحك: مافيش يا ماما بهزر كلو كلو

فارس صحي من النوم ملقاش مهند....دخل فتح التلاجه وطلع فطار وفطر وبعدها دخل اخد شاور

اليوم عدا عادي عليهم كلهم ونادين لبست عبايه واول مره تلبس قميص...سرقتو من عند امها قميص احمر واصل لحد ركبتها ومجسم جالص وصدرو مفتووح ونص بزازها طالعه برا...لبست العبايه ع القميص وحطت الطر..حه طايره كدا ع شعرها ونزلت

تالا لبست تيشرت نص كم اسود وبنطلون عليه اسود زي بناطيل الترينجات وجمعت شعرها ديل حصان ولبست كوتش ونزلت

كانت الساعه 4 وكانت تالا متفقه مع منار...هتروح ليها البيت تقعد معاها...ركبت تاكسي ونادين كلمتها وقالتلها اي حد يتصل عليها هيا معاها تالا قالتلها خلاص فهمنا.... ربع ساعه وكانت تالا وصلت عند منار....طلعت عندها وخبطت عليها وفتحتلها

تالا: ابوكي هنا
منار: لا يابنتي نزل ..ادخلي
دخلت تالا وقعدت ف الصاله وكانت منار محضره كل حاجه عشان قعدتهم...حاجه ساقعه ومكسرات وحلويات وشيبسي واي حاجه البنات بتحبها....نسيبهم ف قعدتهم الحلوه دي ونروح بقا عند سميره

سمر اتصلت ع سميره: الوو
سميره: اي يا حبيبتي عامله ايه
سمر: الحمد**** انتي اللي عامله اي
سميره: اسكتي يا سمر اكني واخده علقه
سمر: ههههههههه اومال لو هشام كان اخد راحتو معاكي بقا كنتي هتعملي اي
سميره: هههههههه مش عارفه
سمر: طب تعالي يلا اقعدي معانا
سميره: اصل يعني
سمر: يلا يا بت بطلي هبل تعالي بقاا
سميره: حاضر مسافه السكه

وصلت نادين عند فارس خبطت وفتح ليها ودخلت

فارس: وحشتيني اوي اوي
نادين: وانت كمان يا حبيبي

فارس اخدها من ايديها ع اوضه النوم وفكلها كباسين العبايه وشاف القميص: واااااو ايه الحلاوه دي يخربيت امك
نادين: بجد حلو
فارس: حلو بس دا جناان
نادين: لما نتجوز بقا هلبسلك احلى من كدا بكتير
فارس: هاا ااه لما نتجوز

العبايه وقعت ع الارض وزقها نيمها ع السرير وبدأ يبوس ف شفايفها ورقبتها وهيا استجابت معاه....مممم اااه..بدأت تمشي ايديها ع رقبتها وتشدو عليها اكتر...وهوا نزل ع بزازها طلعهم من القميص وبدأ يبوس ف حلماتها ويموص فيهم اوي

نادين: اااه يا فارس بشويش
فارس: اجمد حاجه فيكي بزازك
نادين: ااه مممم ااه يا فارس

فارس نزل ب ايدو على كسها وبدأ يلعب فيه براحه: لعبتي ف كسك ولالا
نادين: ااه لا ملعبتش

راح فارس مدخل صوباع ف كسها ونادين اتوجعت شويه: ااه بيوجعني بشويش
فارس دخل صوباع كمان: اااه يا فارس اااه
فضل ينيكها بالصوباعين وهوا بيموص ف بزازها ويطلع يبوسها من شفايفها...وراح قايم مقلعها القميص والبرا والاندر وبقت ملط وهوا قلع البوكسر اللي كان لابسو وقالها تعالي موصيه

نادين: بصراحه مبعرفش
فارس: مشي شفايفك عليه بس وخوديه ف بوقك
نادين بدأت تمشي شفايفها عليه وتموص فيه بس ضعيف لانها اول مره تعمل كدا...دخلتوا ف بوقها بس سنانها وجعتو

فارس: خلاص كفايه
وقومها وزقها ع السرير ونام عليها وراح راشق زبو ف كسها بس براحه
نادين: اااه اااح
فارس: احلى حاجه ان كسك ديق لسه
وبدأ يسرع ف النيك ويبوس ف بزازها......ااااه يا فاارس اااااه ااااااه.......ااااااه يخربيتك حلو اااوي اااااااااه

فارس: عاجبك يا لبوتي
نادين: ااااااااه اااااوي اااااااوي اااااااح كسي ااااااااه

فارس طلع زبو وخلاها لفت وبقت طيزها ليه ودخل زبو ف كسها وفضل بنيك فيها: ااااااه يا فااارس ااااااااه
فارس: يا متناكه هتلمي علينا الناس
وضربها على طيزها وشدها من شعرها: اااااه برااااحع طيب ااااه

وفونها كان وكان حازم: يالهوي حازم اخويا
فارس: مترديش سيبيه
نادين: ازاي بس
فارس: قولتلك سيبيه يا متناكه
وفضل ينيك اسرع فيها...وهيا من المتعه سابت الفون وماكنتش سامعه اي حاجه غير رزع زب فارس ف كسها.....فضل ينيك فيها نص ساعه.....وراح جايبهم ف كسها وهيا اترعشت معاه....وفونها رن تاني وكانت تالا

فارس: مين تاني
نادين: تالا بنت خالتي لازم ترد اكيد حازم كلمها
ردت عليها وفتحت الاسبيكر: اي يا تالا
تالا: انتي با زفته مش بتردي على حازم ليه
نادين: مسمعتش يابنتي
تالا: اتصل عليا وقولتلو انك ف الحمام اخلصي بقا الساعه 6 ...
نادين: طيب انا هكلمو دلوقتي وساعه كدا وهجيلك
تالا: ماشي يا نادين

فارس: هيا تالا تبقا بنت خالتك...تالا صاحبه منار
نادين: نعم وانت عرفت منار منين وتعرف تالا منين
فارس: يابنتي صاحبتما كن الشله اصلا ومهند صاحبي بيكراش عليها بس هيا مش معبراه
نادين: وانا اخويا حازم بيحبها وبردو مش معبراه...بس حساها كدا بدأ قلبها يحن ليه
فارس: هيا شايفه نفسها ااوي كش عارف ع اي
نادين: مش هنلبخ ف الكلام بقا خلاص

نسيبهم شويه دول..بقا ونروح سميره

وصلت عند سمر وهشام...بس شافت سمر لابسه ونازله: رايحه فين يا سمر
سمر: نازله اجيب شويه حاجات من للبيت...ادخلي هشام جوا
سميره: يعني اي يابت اقعدي معانا
سمر: عندي البيرود ياختي وحاجه رخمه... روحي انتي معاه اتمتعي يا قلبي
سميره: طب خليكي
سمر: يابت خوشي بقااا

ونزلت سمر وقفلت الباب وسميره وقفلت متوتره مش عارفه تعمل اي

عند تالا ومنار

منار: وبعدين هتعملي اي
تالا: مش عارفه مهند خنقني
منار:انا اللي مش فهماكي معجبه ب حازم ولا مهند ولا اي
تالا: انا مش فاهمه نفسي اصلا يا منار
منار: بقولك اي..خلينا ف المكسرات
تالا : صدقي عندك حق

وفضلوا يضحكوا مع بعض واتصلوا ع مطعم اكل يجيبلهم طلبات وتالا كلمت نادين ونادين قالتلها تطلبلها معاهم وهيا جايه اهو

عند نادين وفارس

فارس ناكها مره كمان بس هيا كانت دايخه اوي..وقالت اكيد قله اكل دخلت اخدت شاور ولبست هدومها تاني وطالع من باب الاوضه كان مهند فتح باب الشقه وداخل..ناديت صوتت واتخضت وفارس طلع على صوتها

فارس: في اي
نادين: مين دا
مهند وهوا بيبوص عليها من فوق ل تحت: انا مهند
فارس: دا مهند صاحبي
نادين: وفتح ازاي
مهند ببساطه: هههه بالمفتاح طبعا
فارس بيحاول يلطف الجو: اسكت يا مهند مش تالا طلعت بنت خالت نادين
مهند: اي دا بجد
فارس: اه و****
مهند ب فرحه: يا سعدي يا هنايا...لا دا انا كدا هشوفك كتير يا نادين
نادين: عن اذنيك يا فارس همشي بقا
مهند: طب اقعدي اشربي حاجه
نادين: شكرا...باي

ونزلت نادين ركبت تاكسي وعرفت العنوان من تالا وراحت عندهم....خبطت ع الباب ومنار فتحتلها

منار: نادين صح
نادين: صح
منار: اتفضلي يا حبيبتى قبل الاكل مايبرد

دخلت نادين وقعدت
تالا: ما تقلعي يا بنتي العبايه مافيش حد هنا
نادين: لالا انا مرتاحه كدا
تالا: مالك يا نادين وشك اصفر ليه كدا
نادين: مش عارفه شكل ضغطي وطي من قلت الاكل
منار: طب يلا يا بنات هجوووم
حازم اتصل على نادين: اي يا حازم زن زن زن
حازم: مش بتردي ليه
نادين: طلعت من الحمام ونسيت اكلمك في اي بجد يعني
حازم: بتزعقي ليه يا زفته
نادين: زهقتني اقفل بقا بنطفح
حازم: لما تجيلي يا جزمه و**** ل اوريكي

قفلت نادين معاه وفضلوا يضحكو عليهم

عند فارس ومهند..قاعدين مع بعض
مهند: دي فرصه لقطه لازم نستغلها
فارس: ازاي يا فالح
مهند: ههههههههه هتشوف هعمل اي
فارس: انا مش مطمنلك
مهند: الا قولي...هيا دي اللي قولتلي فتحتها
فارس: ايوا هيا
مهند: حلو اااوي الكلام دا
فارس:ليه هتعمل اي
مهند: لا هعمل اي دي مفجأه😈
فارس: انا مش مرتاح ليك
مهند: هههههههه ولا انا
فارس: انا قايم اعمل اكل
مهند: اااه وكتر بقا عشان اعرف امخمخ كدا وافكر ع روااااق
فارس: حاضر يا اخويا

عند سميره وهشام......سميره مشيت وفتحت باب الاوضه وكان هشام نايم ملط وزبو واقف...سميره صعقت من المنظر وشهقت
وهشان بصلها: عارفه زبي واقف ليه كدا...عشان كنت بتخيلك..تعالي اتأخرتي ليه
سميره: انا انا...همشي
هشام قام وسحبها ف حصنو وزبو بقا بين فخادها خابط ف كسها.....ونزل بوس ف شفايفها وقلعها الطرحه وقلعها العبايه وكانت لابسه برا واندر فتله لونهم اسود....وراح شادد استك الاندر وسابو يلسعها: ااي وجعتني
هشان: زبي هيوجعك اكتر

بدأ يدعك ف بزازها جامد ويقفش فيهم وماسك شفايفها مقطعهم بووس...وبقا يضربها ع بزازها: ااااه ااااه

هشام: اي يا لبوه بيوجعوكي
سميره: اااه كسي بيوجعني يا هشام
هشام: عشان هايج ابن الوسخه تعالي

وشدها نيمها ع السرير وقالها اركبي عليا وهاتيلي كسك عند بوقي وانتي موصي زبي..... (اكيد يا حلوين عارفين وضع اللحس والمص دا)

نامت عليه وبقت طيزها ف وشو...مسكت زبو وبدأت تلحس فيها وهوا بدأ يلحس ف كسها اوووي وهيا هاجت ع الاخر ومن المتعه بقت تصوت: ااااه ااااااه دخل لسانك اكتر اااااااه

هشام كان بياكل كسها اكل وبيدخل لسانه جواه وبيبعبص طيزها وفضل يلعب ف ذنبورها ب لسانو جامد وهيا بتموص زبو جامد: مممم ممممممم اااااه مممممممم....وهشام مش راحمها....لحد ما اترعشت وجابتهم ف بوقو....وهوا نطر لبنو على وشها وف بوقها

قامت من عليه ومسحت وشها ب فوطه ونامت ع السرير...وفضلت تضحك وراحت عليه وباستو: بجد انت حلو اوي يا هشام....بتعرف تلحس الكس طويس ااوي
هشام: مش اي كس بلحسو...بس انتي كسك حلو ااوي
سميره: كنت غين من زمان يا هشام
هشام:جمبك يا قلبي...صحيح كنتي لتربحي نفسك ازاي طول الفتره دي
سميره اتوترت ومعرفتش تقول اي
هشام: قولي متخافيش مش هعضك يعني
سميره: بصراحه كنت بلعب ف كسي بالخيار...واوقات كنت بكلم رجاله فيديو واخبي وشي ونعمل سكس فيديو كول
هشام: متعملش كدا تاني بقا...انا هريحك على طول
سميره: هدخل اغسل وشي كدا
هشام: ماشي

دخلت سميره وهوا دخل وراها فتح الدوش ووقفها ف البانيو
سميره: بتعمل اي
هشام: هغسل زبي
سميره: طب عنك انت بقا

وقعدت ف البانو وهوا قعد ع حرف البانيو وبدأ تدعك زبو بالمياه واخدتو ف بوقها وفضلت ترضع فيه اوي وبدأ يصحا كن تاني....هشام: اااه يا سميره شفايفك ناار

فضلت تموص فيه وراحت لفت ب ضهرها وقعدت ع زبو وفضات تطلع وتنزل: ااااه اااه اه اه اه مممممم اااه ااااه
وفضات تتمحن ع زبو اووي وتقعد عليه وتلف بوسطها دواير:مممممم احووووه ااااه مممممم اووووف

هشام: اوووي يا لبوه يخربيت هيجانك

وراح ضاربها على طيزها اوي وهيا فضلت تطلع وتنزل اسرع...وراح مقيمها وخلاها تسند ع الحيطه بضهرها ورفعت رجل ع وسطو والرجل التانيه ف الارض وراح مدخل زبو ف كسها وبقا يبوسها ف شفايفها وبزازها بتحك ف صدرو....كان احساس جامد اااوي وموللع: مممممم اه ممممممم ممممممم ااه
وبقا هشام يمسكها من وسطها جامد ويزوق زبو فيها جامد...وراح ماسك بزها الشمال حطو ف بوقو: العبي ف كسي يا معرصه وهاتي عسلك تاني....هصفي كسك انهاردا

سميره: اااااه صفيه اااااه تعبان اااوي

وبدأت تفرك ف كسها جاامد وهوا يقرص حلماتها ويشدهم: يلا يا لوتي هاااتي...زبي عاوز يحس برعشه كسك....يلا اقفشي على زبي يا متناكه
سميره: ااااااه هتموتني اااااااه دخلو اوي اوي اوي اااااه هجيب يا هشاااااام ااااه كسييييي اااااه خخخخخ احااااااا ااااااااه

هشام: ااااوي يا متناكه ايوااا كدا خخخخخ احااا يا لبوه

سميره هبطت وهشام مرحمهاش: احا انتي هبطتي...اديني طيزك يا كسمك عشان هنيكك كمان
سميره: طب ارتاح بس
هشام: مافيش راحه كسك تعبان لفي يا لبوه

لفت ليه ودخلو ف طيزها ومن عسلها كسها كان مزحلق اوي وكان زبو بيطلع ويدخل بسهوله...فضل 10 دقايق ينيك فيها ويرزع زبو فيها ويضربها على طيازها لحد ما جابهم ف كسها....واخدو شاور وطلعوا يرتاحوا شويه

عدا ربع ساعه كانت سميره لبست وقعدت ف الصاله وسمر جات وفضلت تحكيلها حصل اي وهشام نام من التعب

عند البنات خلصوا اكل ونادين وتالا قاموا عشان يمشوا واتفقوا هيتقابلوا تاني....كل واحده روحت علي بيتها....وتالا دخلت سلما ع سميره وسألتها على نادين وقالتلها روحت ودخلت اوضتها...وفونها رن...وكان مهند...

تالا بزهق: ااوي بقا عاوز اي دا.....الو اي يا مهند
مهند: هههههههه لالا اعصابك تروق عشان عاوزك ف حوار مهم
تالا: انا رايقه خير
مهند: طب اهدي بس واسمعيني كويس
تالا: اخلص يا مهند في اي
مهند: ليكي بنت خالتك اسمها نادين
تالا : نعم..عرفت منين
مهند: ااه يعني صح
تالا: ما تنطق عرفت منين
مهند: لا عرفت منين دي بتاعتي....بس انا لازم اقابلك عشان غيه كلام مهم اوي يخصها...وياريت متعرفيش حد عشان اول حد هيتأذي نادين
تالا: ايه الهبل دااا في اي ما تنطق
مهند: هبع
تلك العنوان والميعاد اللي هتجيلي فيه عشان افهمط الحوار وارسيكي....عشان يبقا انا مش غلطان ف حاجه...وتاني مره متعرفيش اي مخلووق...تيكير يا حلوه

ووووبس يا حلوين....اسفه لو الحزء دا قصير بس انا دلعتكم جنس فيه.... و**** وقتي ديق جددا ومكنتش عارفه اكتب حاجه بس اهو.....محبتش ازعلكو...استنوني ف الجزء الخامس عشان تعرفوا مهند هيعمل اي مع تالا☹️....واللي عندوا توقعات يقولها😉♥️.....سلام يا حلوين

قبل ما نبدأ حابه اعتذر لكل متابعين القصه...عن التأخير بس بجد غصب عني وفيه ظروف بتحكمني دايما مش ب ايدي....سامحوني ع التأخير بس ع اد ما اقدر بكتب ف القصه وبتعب فيها.....مش هطول عليكم بقا يلا نبدأ.................

عدا اسبوع على ابطالنا عادي ونادين بقت الدوخه عندها زايده ومبقتش تاكل....والبيروت اخرتها وماجيتش ف ميعادها بس كل ما امها تسألها مالك تقولها دا برد

الجزء الخامس

تالا فضلت اسبوع على اعصابها مستنيه رساله مهند ومقالتش لاي مخلوق حاجه...ومكانتش بتنزل من البيت...قاعده ف اوضتها جالها رساله مسكت الفون بسرعه وكانت من مهند...كتبلها العنوان وتيجي الساعه 7 لوحدها وهوا هيعرفها في اي عشان موضوع حياه او موت

نادين اتصلت عليها وتالا مردتش لانها متدايقه من اللي بيحصل...ومش عارفه هيا داخله ع اي ولا في اي.... سمر عملت الغدا وتالا مرضيتش تاكل وقالت انها مالهاش نفس دلوقتي وهتنزل تقعد مع منار شويه....لبست تالا ونزلت وف طريقها للعنوان....

عند مهند....فارس نزل وجاسمين كانت موجوده معاه....

مهند: خلاص بقا فوكيها
جاسمين: انت ليك عين تبعتلي بعد اخر مره
مهند: لو عرفتي انا باعتلك ليه هتبوسيني
جاسمين: ليه بقا
مهند: تالا جايه وهنحقق حلمنا
جاسمين ب حقت وغل: بجد جايه
مهند: اه طبعا
جاسمين: طب ازاي واقنعتها ازاي
مهند: لا ازاي دي مالكيش دعوه بيها.... دلوقتي خليكي معايا اللي هيحصل كالآتي

تالا كانت خايفه جدا وكانت عاوزه تتصل ب حد يخلي بالو منها....مجاش في بالها غير حازم...بعتتلو انا رايحه ع العنوان دا اعمل حاجه مهمه نص ساعه وحصلني على هناك...عشان مش ضامنه هيحصلي اي...نص ساعه يا حازم **** يخليك..ومتتصلش عليا خالص

حازم شاف الرساله واتخض ااوي ومبقاش فاهم في اي...فضل يبعتلها رسايل بس هيا خلاص كانت وصلت....مشيت تقدم خطوه وترجعها تاني وخايفه تطلع....اتصلت على مهند

مهند: الو
تالا: اتفضل انزلي اتا تحت
مهند: بقولك اطلعي عشان دا موضوع مهم وع فكره جاسمين هنا اصلا اكيد مش هنقعد لوحدنا
تالا: هيا فين دي
جاسمين: اي يا توتا اطلعي بقا مش عارفه الاستاذ ظا جايبني ليه اصلا قال اي عشان متبقوش لوحدكم
تالا اطمنت شويه: ناشي انا طالعه اهو

طلعت تالا ومهند فتحلها ورحب بيها...وجاسمين سلمت عليها...ومهند طلب من جاسمين تعملهم عصير

دخلت جاسمين تعمل

مهند: تمام هدخل ف الموضوع على طول قبل جاسمين ما تيجي
تالا: ياريت عشان امشي
مهند: تعرفي ان عشيق نادين بنت خالتك يبقا فارس صاحبنا
تالا بذهول: نعم ايه الهبل دا ويعني اي عشيق دا صاحبها بس
مهند:ههههههههه دا متجوزين بس مافيش ورق😂😂 انتي غلبانه اوي يا تالا...وع فكره بيتجمعو هنا ف الاوضه اللي هناك دي
تالا مش مصدقه نفسها: يا نهار اسود...وهوا اكيد هيتجوزها طبعا صح
مهند: للاسف بيضحك عليها ومستحيل يتحوز واحده غلط معاها يا تالا
تالا: يالهوي عليكي يا نادين يالهوي...هوا فين الحقير داا
مهند: اهدي بس واحنا هنلاقي حل
تالا: حل طبعا هنلاقي حل طبعا لازم يتجوزها

دخلت جاسمين ب عصير اللمون

جاسمين:اي دا في اي مالك
مهند:مافيش اديلها اللمون يهدي اعصابها شويه
جاسمين: اتفضلي يا تالا
تالا اخدتو وشربتو لانها فعلا كانت محتاجه تهدا...وبدأ تحس ان اعصابها بتسيب ومش فاهمه مالها

تالا: انا..انا فيا اي مش حاسه ب نفسي ااه دماغي
مهند: مالك
تالا: دايخه اوي

وهووب نامت تالا....لان جاسمين حطيت ليها منوم...فضل مهند وجاسمين يهزوا فيها ومش بتتحرك...مهند ضحك ب شر وجاسمين غمزتلو...وشالها ودخلها الاوضه وقال ل جاسمين يلا صوري

وفجأة الباب كان بيترزع عليهم ومهند وجاسمين اتخضوا...

جاسمين:اي دا في اي
مهند: تلاقيه فارس الغبي روحي افتحيلو

راحت جاسمين تفتح وكان حازم... حازم زقها: فين تالا
جاسمين: ايه الهبل دا مين انت وتالا مين
حازم شدها من دراعها: بقولك فين تالا
جاسمين: ااي دراعي...الحقني يا مهند
حازم لما سمع اسمو افتكرو: انت فين يا مهند تعلالي
طلع مهند من الاوضه...: هوا في اي...انت مين وعاوز اي
مهند مسكو من التيشرت وضربو: فين تالا
مهند وفيه ددمم ع بوقو: ابعد ايدك عني يا حيواان

حازم شاف الاوضه اللي مهند طلع منها وفتحها وشاف تالا نايمه ومش دريانه ب حاجه جرا عليها: تالا حبيبتي قومي عشان خاطري عملوا فيكي اي قوومي يا تالا

جاسمين: واخده منوم اتفضل خودها وامشي
حازم راح عليها وضربها بالقلم: وحيات امي ل هوريكو ومش هسيبكوا ف حالكوا خافوا مني...

ودخل ع مهند ونزل فيه ضرب وقالوا ان الحكايه مخلصتش لسه.....حازم شال تللا على ايديه وطالع بيها من الشقه وفارس داخل: اي دا في اي...مالها تالا
حازم: انت تبعهم
فارس: تبع مين
حازم: ع العموم اشكالكم اتحفظت خلاص ومن دلوقتي ادعو تعدي ع خير وتالا تكون كويسه

ونزل حازم بيها ع المستشفى....وطلب ان اللي تكشف عليها دكتوره... والدكتوره دخلت وكشفت عليها وعملتلها تحليل واكتشفت انها واخده منوم مش هتقوم منو غير الصبح...فكر يعمل اي عشان اهلها ميقلقوش...وافتكر منار صاحبتها...فتح فون تالا واتصل على منار...

منار: اي يا توتا
حازم: انا حازم ابن خالت تالا
منار : اي دا...فين تالا
حازم: مافيش الموضوع طويل شويه بس انا عاوز منك خدمه
منار: في اي قلقتني تالا كويسه
حازم: ايوا كويسه..بس اسمعيني...اتصلي علي مامت تالا قوليلها ان تالا هتبات عندك ولو سألتك هيا مش كلمتها ليه قوليلها ف المطبخ بتعملنا اكل ومش فاضيه
منار: طب..طب تالا فيها اي ونبي طمني عليها
حازم: تقدري تكلمي مهند وتعرفي منو ...دلوقتي هقفل وانتي متنسيش دلوقتي تكلميها
منار: حاضر حاضر بس لو كنت تفهمني
حازم: سلام دلوقتي

فضل حازم جمبها مش سايبها وبقا يتأمل ملامحها وزعلان منها وعليها ف نفس الوقت بس مستنيها تفوق وتقولو حصل كدا ازاي....ومنار اتصلت على شمر وقالتلها وسمر وافقت ومسألتش حتى تالا فين عشان يقضوا ليله حلوه مع سميره...وفعلا اتصلت على سميره وقالتلها تيجي واصبحت نادين ف البيت لوحدها...ولما سميره اتصلت ع حازم تقولو ان عيا رايحه عند سمر قالها انا بايت بره وهيا كمان مسألتش عشان تقعد براحتها

نادين كانت نايمه ف سريرها تعبانه...وبتتصل ع فارس كتير مش بيرد...واخيرا بعد عاشر مره رد عليها بعصبيه

فارس: في اي زن زن زن مالك ارحمي نفسك
نادين ب عياط: مش بترد عليا ليه يا فارس انا عملتلك اي
فارس: معملتيش حاجه بس انا ماليش مزاج اتكلم
نادين: ازاي يا فارس انا تعبانه و**** اوي
فارس: اقفلي دلوقتي مش فاضيلك

وقفل ف وشها وفضلت تعيط...وكانت جايبه اختبار حمل وقامت ع الحمام وعملتوا...وظهر شرطتين...يعني هيا حامل...كانت هتتجن وانهارت وفضلت تعيط ومش عارفه تعمل اي....

سميره نزلت راحت عند سمر...وكانوا قاعدين واخر انبساط...

سميره: المره اللي فاتت كان نفسي تكوني معانا اووي
سمر: كان عندي ظروف بقا...بس المره دي معاكو
سميره: دايما يا حبيبتي
هشام: طب اي مش هنلعب
سمر قامت وقعدت ع حجرو: هنلعب طبعا

وقربت من شفايفو وباستو وحطت ايديها ع زبو من فوق الشورت....وهوا قفش ف بزازها وفضل يدعك فيهم...وسميره شيفاهم وهايجه على منظرهم...راح هشام مطلع بزاز سمر من القميص وبدأ يموص فيهم ويلحسهم ونزل ايديه فتح رجليها وفضل يلعب ف كسها من تحت الاندر...وسميره نزلت ايديها تلعب ف كسها....بدأت سمر تتمحن وتطلع منها اهات خفيفه وكسها غرقان عسل....فضلوا ع الوضع دا شويه....وبعدين هشام شاور ل سميره تيجي تموص زبو جريت سميره عليه وقعدت ف الارض على ركبها وطلعت زبو من الشورت وبدأت تموص فيه...ونزلت جمبها سمر تموص ف زبو معاها وفضلو يمصو فيه زي الشراميط...واحده تموص ف بضانو والتانيه ف زبو ويبوسو بعض وهوا مستمتع ع الاخر ومن كتر المتعه جابهم على وشهم...فضلت سميره وسمر يلحسو ف وش بعض ونضفو وش بعض من اللبن وبدأو يبوسو ف بعض ويقفشو ف بزاز بعض وكل واحده ايدها ع كس التانيه بتلعب فيها وهشام كان حابب اوي شكلهم كدا

بدات اهاتهم تعلى... وسمر زقت سميره على الارض.. ونامت فوقيها وفضلت تبوس فيها وتقفش في بزازها... وفضلت تبوس في بزازها وتمص فيهم لحد ما نزلت على بطنها وبعدها على كسها وبدات تبوس في كسها وتحسس عليه بصوابعها وبدات تبوس فيه وتمشي لسانها عليه وتحاول تدخل لسانها جوه وسميره مستمتعه اوي..اااااااه ااااااااه وبدات تشد دماغ سمر على كسها اوي... وهشام هاج على منظرهم وبدا زبه يقف تاني.. وراحت سمر نايمه على سميره وعامله وضع المقص.. وفضلوا يحكوا اكساسهم في بعض جامد....ااااااه اااممممم اااااااه مممممممم... وكانت اهاتهم ماليه البيت فضلوا تقريبا 10 دقائق على الوضع ده لحد ما ترعشوا مع بعض.... وكانت رعشتهم جامده ومتعتهم اوي..... هشام راح قايم وقالهم... كل واحده تديني طيزها قدامي في الارض... وفعلا الاتنين قاموا وطوا على ركابهم ولفوا... وبدا بسميره رشق زبو في كسها مره واحده وهي شهقت من الوجع...اااااه يا هشام بشويش..... ما فيش بشويش يا لبوه في بالجامد وبس.. فضل يرزع فيها ويضربها على طيزها وبعدين طلعه من كسها حطو في كس سمر...ااااااه ااااااه اااوي... خوديه يا متناكه اهو كله في طيزك... اه يا هشام مش قادره اه.... وراح ضربها على طيزها ومطلعه منها ومدخله في كس سميره تاني... وقال لسمر نامي وافتحي رجلك قدام وش سميره عشان تلحس لك كسك يا لبوه.... ونامت سمر قدام سميره وبدات سميره تلحس لها كسها....ممممم اااااه يا سميره كمان الحسي لي كمان مش قادره كسي مولع

سميره...مممممم كسك حلو اوووي
سمر...ممممم كسي عاوز كماان ااه

وراحت سميره رشقه صباعين في كس سمر وفضلت تنيكها بالصباعين وتلحس لها في زنبورها وهشام مش راحم كس سميره ونازل فيه نيك... سميره...اااه يا هشاام اااه.. وسمر وسميره اهاتهم مختلطه مع بعض وتهيج الحجر اترعشت سمر لثاني مره... هشام قالها قومي...وقعد هوا ع الكنبه وشاور ل سمر تيجي سمر جريت عليه وقعدت على زبو واديته ضهرها وفضلت تتنطط على زبو وهو يقفش في بزازها... وسميره قربت من هشام وبدات تبوس فيه وتحط بزازها في بقه وهو يمص فيهم جامد ونزل ايده بدا يلعب لها في كسها شويه وسمر قامت وسميره قعدت مكانها على زبه وفضلت تتنطط على زبه..اااااع حلو اااوي اااااه.. بدا هشام يفرك في كسها وهي بتتنطط على زبو وسمر تمص في بزازها فضل على وضع ده تقريبا دقيقتين لحد ما سميره اترعشت تاني ونامت في الارض من التعب وسمر بدات تمص في زب هشام وبدات تكارك فيه لحد ما زقها ونامت.. على الارض جمب سميره وخلاهم فتحوا رجليهم وجاب لبنه على كس كل واحده فيهم... وقام واترمى على الكنبه

عن فارس ومهند وجاسمين

فارس: انت ازاي تعمل كده يا مهند ايه الجنان ده
مهند: بقول لك ايه وحياه ابوك انا ما ناقصك
فارس: هو انت تعوك الدنيا وتقول لي مش ناقصك
مهند: عايزني اعمل ايه يعني ما هي مش معبراني وما كنتش عامل حساب كل ده يحصل وما اعرفش حازم ده عارف مكاننا منين اصلا انا قلت لها ما تقوليش لاي حد
فارس: وهي فالح طلعت اذكى منك وعرفته وكانت عامله حسابها وكانت حاسه بغدر
مهند: طب هل يا ترى حازم يعرف موضوع اخته
فارس: اكيد لا طبعا
جاسمين: بقول لكم ايه انا مليش دعوه بالحوار ده انا ماشيه انا ما اعرفش ولا شفتكم اصلا ولا ولا اعرف اي حاجه من اللي حصلت
مهند: نعم يا روح امك لا كنتي معانا وانت اللي عاطيها المنوم بايدك
جاسمين: مش انت اللي قلت لي اعمل كده وانا سمعت كلامك
مهند قام شدها من شعرها ولسه هيضربها قام فارس وحاش عنها....وقالوا.. خلاص بقى احنا مش ناقصين مصايب كفايه اللي عندنا سيبها تمشي...
جاسمين: اه سيبني ااه

ومهند سابها واخذت شنطتها وجريت ومشيت.... فضلوا مهند وفارس مرعوبين ومش عارفين ايه اللي هيحصل....

عند منار قاعده قلقانه ومش عارفه تالا مالها قررت تتصل على مهند وتعرف ايه اللي حصل بس ما ردش عليها لانه فهم انها عرفت وقفل تليفونه... قلقت اكتر منار واتصلت تاني على تالا يمكن تالا تردعليها وتفهمها في ايه.... حازم شاف تليفون تالا وعرف انها منار.. رد عليها

منار: الو
حازم: ايوا
منار: ممكن تقول لي في ايه وتالا مالها انا اتصلت على مهند وما ردش عليا وقفل تليفون
حازم بعصبيه: مهند ده مش هيفلت من تحت ايدي لازم اوريه النجوم في عز الظهر لازم اخليه يتمنى الموت
منار: طب في ايه بس فهمني ب**** عليك فهمني

حازم حكى لمنار الحوار كله.. ومناره اتصدمت وانهارت وما كانتش مصدقه اللي هو بيقوله

منار: يا حبيبتي يا تالا يا حبيبتي كانوا هيضيعوكي **** ينتقم منهم كل ده علشان مش بتحبه ومش طايقاه ومش عاوزاه هو الحب بالعافيه
حازم: صدقيني مش هسيبه
منار: طب انتم فين اجي اطمن على تالا
حازم: مفيش داعي يا منار الوقت اتاخر انا هبقى اطمنك عليهم ما تفوق
منار: طب معلش يا حازم ب**** عليك طمني عليها اما تفوق علشان اصلا بابا برده مش هيرضى ينزلني في الوقت ده
حازم: ماشي يا منار ابقى اطمنك عليها مع السلامه
منار: مع السلامه

وقفلت معاه وهيا زعلانه على تالا ومش عارفه تعمل اي...حاولت تتصل ب جاسمين لكن بردو قافله تليفونها...قررت تنام لحد ما تشوف ايه اللي هيحصل الصبح

طلعت نهار يوم جديد وكان حازم قاعد على كرسي جنب سرير تالا وساند دماغه على ايديها بدات تالا فوق وحازم حس بيها من ايديها وهيا بتتحرك....فاق واستناها تصحا...بدأت تفتح عينيها وشافت حازم والاوضه

تالا: اي دا انا فين
حازم: انتي كويسه يا حبيبتي حاسه ب حاجه
تالا: حبيبتك..انا انا كنت هناك...ومحسيتش ب نفسي
حازم: اهدي طيب وانا هفهمك
تالا: انت جيبتني ازاي وانا جيت هنا ازاي في اي
حازم: حسب رسالتك اللي بعتيها جيتلك بعدها فعلا لقيتك متخدره ف الاوضه ومهند كان هينام معاكي ضربتوا واخدتك وجيت بيكي ع المستشفى
تالا: يالهوي يالهوي...شرفي كان هيضيع😭😭😭كنت هحصلها انا كمان يالهوي عليا
حازم: تحصلي مين
تالا: مافيش يا حازم....ازاي مهند يعمل كداا وجاسمين...ااه اكيد اللمون اكيد كانوا حاطين فيه حااجه
حازم: اهدي بس وانا وغلاوتك عندي ما هسيبهم
تالا..خافت يعرف حاجه عن اختو: لا يا حازم سيب كل حاجه ماشيه وانا هعرف ازاي انتقم
حازم: ايه الهبل دا مستحيل اسكت
تالا: ماما وبابا...زمانهم قالبين الدنيا عليا
حازم: لا اطمني خليت منار تكلم مامتك وتقولها انك هتباتي
تالا: مش عارفه اقولك اي يا حازم...انت طلعت جدع اوي بجد
حازم: متقولي حاجه يا تالا انتي بردو زي اختي
تالا: ااه وانت كمان زي اخويا..يلا بقا عاوزه اروح
حازم: استني انده للدكتوره تبوص عليكي الاول
تالا: انا كويسه يا حازم
حازم: بردو نطمن ياا اختي
تالا الكلمه دايقتها وربعت ايديها قدام صدرها وسكتت وهوا من جواه ضحك عشان فهم انها اتدايقت

راح حازم نده ع الدكتوره وقالتلو انها كويسه جدا بس يروح يجبلها عصير وحاجه تاكلها...راح حازم يجبلها

الدكتوره: ع فكره..خطيبك بيحبك اوي وكان هيتهبل عليكي امبارح
تالا: بس دا مش خطيبي داا..ابن خالتي
الدكتوره: مهما يكون اي..بس بيحبك...اوعي ف يوم تخسريه عشان الايام دي مافيش فيها حب بجد....قليل ااوي
تالا: اكيد طبعا عارفه
الدكتوره: هوا مين اللي اداكي منوم
تالا اتلبخت: لا اصل اصل انا كنت عاوزه انام وهوا كان بتاع بابا مش بتاعي ف معرفش ان هوا هيعمل كدا
الدكتوره: ياريت بعد كدا مناخودش اي حاجه منعرفهاش يا تالا عشان غلط كان ممكن يعمل مضاعفات كتيره معاكي
تالا: حاضر اكيد مش هعمل كدا تاني

حازم جه وخبط ع الباب ودخل والدكتوره استأذنت وطلعت...

حازم: يلا عشان تاكلي
تالا:لا ماليش نفس
حازم: هتاكلي يعني هتاكلي وكمان هأكلك
تالا: لا بعرف اكل عادي يا اخويا
حازم: بما انك اختي ف انا اللي هأكلك...اتفضلي اتاخري عشان اقعد

تالا اتاخرت ليه...وقعد قدامها وفتحلها باتيه وعصير وبقا يديها ف بوقها ويشربها العصير وعمال مركز ف عيونها وهيا كمان بتبوص ليه وفجأه قلبها بقا يدق بسرعه...وهوا كمان كان قلبو بيدق....

عند سمر....سميره صحيت قبلهم ودخلت استحمت ولبست هدومها ومصحتهومش ومحدش حس بيها ونزلت ركبت تاكسي روحت ع البيت.....كانت نادين نايمه وحزينه ااوي وكانت بتفكر ف حاجات كتير...اولهم ان تللا كان كلامها صح وهيا الحب عماها وخلاها وثقت فيه وكان اخر امل ليها انها تقولو ع الحمل وهيا تصعب عليه او حتى قلبو يحن ويتجوزها فعلا...اتأكدت انها رخصت نفسها...اتأكدت انها حبت واحد مكتوب ذكر ف البطاقه بس....لكن بعد ايه....بعد ما شرفها ضاع وكمان حامل

فتحت سميره الباب بشويش على نادين بس لقيتها نايمه خرجت وقفلت الباب تاني ودخلو اوضتها قلعت ولبست قميص ابيض واسع ونامت ف السرير

منار صحيت واتصلت على تالا تطمن عليها

حازم: منار هتتهبل عشانك كلميها طمنيها
تالا: الو يا منار
منار: توتا عامله اي يا حبيبتي انتي كويسه
تالا: الحمد**** اطمني لسه فيا نفس
منار: الحمد**** انها جات ع اد كدا وحازم لحقك ف اخر لحظه
تالا: طبعا الحمد****
منار: شكلو بيحبك اوي يا تالا دا بطل يابتني و**** انتي انكتبلك عمر جديد على ايدو لازم تشكريه يا تالا بجد
تالا: ايوا عارفه
منار: بس ايه اللي وداكي ل مهند
تالا: بعدين لما اروح هكلمك....
منار: ماشي مش عارفه تتكلمي خلاص
تالا: اه يلا باي
منار:باي يا توتا

حازم: كانت بتقولك اي يا اختي
تالا وهيا بتجز على سنانها: متقوليش اختي
حازم: هيا بتزعلك ولا اي هيا شتيمه وانا معرفش
تالا: متستعبطش..اختك منين انا
حازم قرب من وشها: كدا احسن مادام الحب مش نافع معاكي
تالا اتلبخت: ابعد بس متقربش كدا
حازم: ليه بقا
تالا: خلاص قرب براحتك انا هقوم اوعا كدا يا اخي

زقت حازم وجايه تقوم...بس داخت..وحازم سندها..ومسك ايديها

تالا: اه دوخت ليه كدا
حازم: عشان وقفتي مره واحده
تالا: مش شايفه كويس
حازم: طب تعالي اقعدي

سندها وقعدها وفضل يمسح على شعرها ويبوصلها ب حنيه
تالا جسمها قشعر من لمسه ايد حازم على شعرها....وبصت ليه وهوا قرب منها وقالها: تالا

تالا وحست ب اعصابها سايبه: حازم
حازم: بحبك
تالا غمضت عيونها وسابت نفسها ليه
وطا حازم على شفايفها وباسها وهيا المره دي اتجاوبت معاه..وبادلو بعض البوسه...وبغدين تالا بعدت ب وشها وحضنت حازم اوي وهمست ف ودنه: شكرا يا حازم
حازم مردش وزود ف حضنها اكتر...بعدت عنو شويه:احم احم
حازم: مش مصدق نفسي بجد... هههههههه اخدت من انسه تلا بووسه ولولا لحقتها كانت هتبقا مدام
تالا اتعصبت: تصدق انك رخم وانا اصلا انا انا غلطانه اصلا
حازم: حضنها ولف بيها : بحبك يا تالا بحبببببببببك
تالا بتضحك: ههههههههه يا مجنون نزلني الناس يقولو اي يالهوي ههههههههه
حازم نزلها: اسعد يوم ف عمري
تالا: طب يلا نروح يا...اخويا
حازم: يلا يا اختي

مسك ايديها ومشيوا وطلعو من المستشفي

حازم: هنركب تاكسي مع بعض هيوصلني وبعدين هيوصلك ع اساس ان انتي جايه من عند منار
تالا: ماشي تمام
حازم: ومتفكريش ف اي حاجه انا هتصرف
تالا: معلش يا حازم سيبني براحتي
حازم: مش هنتكلم دلوقتي بعدين

وقف تاكسي وركبو ووصل حازم وبعدها وصل تالا....طلعت وخبطت بس مكانوش بيفتحو فضلت تخبط جامد....سمر فاقت ولقيت نفسها ملط وهشام نايم ملط....

سمر اتخضت: يالهوي قوم يا هشام قوم بسرعه
هشام: في اي اي
سمر: حد بيخبك قوم ادخل اوضتك
تالا من برا: يا ماماااااا افتحو يا جماااعه
سمر: حاضر يا تالا ثانيه

قام هشام بسرعه وسمر اخدت روب ولبستو وفتحت ل تالا
تالا: اي يا ماما نايمين تحت الارض
سمر:معلش يا حبيبتي مسمعناش

دخلت تالا....راحت ع اوضتها واترمت ع السرير وكل حاجه بتدور ف دماغها....غدر مهند ليها وجاسمين وحب حازم ليها وانعا فعلا بدأت تحبو واتأكدت من دا لما سابت نفسها معاه....ومصيبه نادين

تالا: صح نادين...لما اكلمها

اتصلت عليها....ونادين ردت ب صوت مخنوق وكلو عياط
تالا: دا انا هولع فيكي
نادين ب عياط: ياريت تبقي ريحتيني من العذاب دا ياريت
تالا: مالك فيكي اي بعد الشر
نادين: اااه يا تالا كلامك كلو كان صح ااااه
تالا: انتي ازا تفرطي ف نفسك كدا ازاااي قولتلك بدل المره اتنين وانتي مافيش فايده فيكي جايه تندمي دلوقتي
نادين: حبيتو حبيتو يا تالا
تالا: حب اي وذفت اي اديكي اهو اتدمرتي كان نفعك ب اي الحب
نادين: ولا حاجه ولا حاجه....بس انتي عرفتي منين انا مقولتش ليكي حاجه
تالا: عرفت من مهند صاحب فارس...ما هما اصلا صحابي من الشله بتاعتنا
نادين بذهول: بجد...بجد يعني ممكن تكلميه
تالا: اه طبعا هكلمو ولازم يصلح غلطو ورجليه فوق رقبتو
نادين: ياريت ا تالا ونبي ياريت عشان انا خلاص هتفضح
تالا: ليه قولتي لحد ولا اي
نادين: لا..انا انا
تالا: انتي اي انطقي
نادين: حامل
تالا: يا نهار اسود ومنيل يا نهار مش فايت...حرام عليكي حرام عليكي ليه تعملي كدا ليه
نادين: ارجوكي يا تالا كفايه العذاب اللي انا فيه
تالا: عذاب عذاب اي **** يسامحك اقفلي يا نادين اقفلي حرقتي دمي..اقفلي

قفلت معاها تالا وهيا متدايقه وبتفكر تعمل اي وتتصرف ازاي عشان الموضوع مش سهل ابدا

استنوني ف جزء جديد انشاء **** قريب....سلام يا حلوين
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

• حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%